Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Uporaba vsebnikov v navideznih učnih okoljih
ID
Lenič, Matevž
(
Avtor
),
ID
Ciglarič, Mojca
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(811,25 KB)
MD5: F2B8A11123C35DEB6383DAC1E0D5350C
Galerija slik
Izvleček
V magistrskem delu preučujemo razlike med dvema načinoma virtualizacije, tj. navideznimi napravami in vsebniki, ter njuno uporabnost na področju navideznih učnih okolij. V ta namen ustvarimo navidezno učno okolje, namenjeno za učenje principov računalniških omrežij. Pri procesu izdelave se osredotočimo na uporabo vsebnikov in izkoriščanje prednosti, ki jih ta tehnologija ponuja. Sistem zasnujemo tako, da njegova uporabnost ni omejena le na specifičen primer, temveč omogoča konfigurabilnost in uporabo v različne namene. Izvedeno navidezno učno okolje nato primerjamo z okoljem StackLabs, ki za ustvarjanje uporabniških okolij s pomočjo programske opreme OpenStack uporablja navidezne naprave. Pri primerjavi se osredotočimo na dve metriki, gostoto navideznih okolij in čas, potreben za zagon posameznega učnega okolja. Iz rezultatov je razvidno, da je izvajanje našega navideznega učnega okolja hitrejše, hkrati pa porabi tudi manj sistemskih virov.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
vsebniki
,
navidezne naprave
,
navidezna učna okolja
,
orkestracija
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-113200
COBISS.SI-ID:
1538495171
Datum objave v RUL:
12.12.2019
Število ogledov:
1575
Število prenosov:
232
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LENIČ, Matevž, 2019,
Uporaba vsebnikov v navideznih učnih okoljih
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 16 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=113200
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Using containers in virtual learning environments
Izvleček:
In our master’s thesis we study the differences between two types of virtualization, virtual machines and containers, based on their use in virtual learning environments. For this purpose, a virtual learning environment that focuses on teaching the principles of computer networks was created. Development was focused on using the container technology and its advantages. The system is designed to be very configurable, so that its usage is not limited to a specific case. We compare our newly created virtual learning environment to StackLabs, which offers similar functionalities as our system but uses virtual machines to create user environments. We compare them using two metrics, density of virtual environments and time needed to start a single learning environment. The results show a better performance of our system; it uses less hardware resources and has a shorter startup time.
Ključne besede:
containers
,
virtual machines
,
virtual learning environments
,
orchestration
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Ni podobnih del
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Ni podobnih del
Nazaj