izpis_h1_title_alt

Učne oblike v osnovni šoli in obrnjeno učenje in poučevanje
Plešec Gasparič, Romina (Avtor), Valenčič Zuljan, Milena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6121/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Z učinkovitim poukom je povezana množica dejavnikov, ki naj bi jih spremljali šolska politika, šola kot institucija in tudi vsak učitelj, čigar vloga je še zlasti pomembna pri dejavnikih, ki vplivajo na didaktično zasnovo pouka, med katerimi izpostavljamo organizacijo učnih oblik. V prispevku predstavimo raziskavo, v kateri smo proučevali stališča in izkušnje slovenskih osnovnošolskih učiteljev z načrtovanjem, izvajanjem in evalvacijo učnih oblik. Rezultati raziskave kažejo, da učitelji pozitivno vrednotijo učinkovitost individualne učne oblike. Med pomanjkljivostmi posrednih interaktivnih učnih oblik pa po mnenju učiteljev najbolj izstopa časovna neekonomičnost, zato v prispevku predstavljamo didaktično inovacijo, t. i. obrnjeno učenje in poučevanje, ki odpira možnost za njihovo pogostejšo uporabo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učenje
Vrsta gradiva:Članek v reviji (dk_c)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2019
Založnik:Maribor, Pedagoška fakulteta
Št. strani:267-290
Številčenje:12
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:12626249 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:324
Število prenosov:89
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Within-class pupil grouping in primary school and flipped learning and teaching
Izvleček:
There are many factors associated with effective instruction that should be taken into account by school policy, the school as an institution and each individual teacher. The teacher’s role is of utmost importance when it comes to factors influencing the didactic design of instruction, among which we focus on within-class pupil grouping. The paper presents a study that examined attitudes and experiences of Slovenian primary school teachers with planning, implementing and evaluating within-class pupil grouping. The results of teacher assessments of the effectiveness of each form of grouping show that teachers give the highest rating to individualised learning. Among the disadvantages of interactive grouping, teachers emphasize time consumption. Thus, we present the didactic innovation of flipped learning and teaching, which offers the opportunity for more frequent use of interactive grouping.

Ključne besede:learning

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj