Podrobno

Načrtovanje tehnologij pridobivanja lesa : študijsko gradivo
ID Marenče, Jurij (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,13 MB)
MD5: E8E5E4C128FED7EB56E71CFA2C11F10D

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gozdarska mehanizacija, gozdne prometnice, žični žerjavi, tehnologije pridobivanja lesa
Tipologija:2.05 - Drugo učno gradivo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-112552 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*3
COBISS.SI-ID:5536166 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2019
Število ogledov:2600
Število prenosov:229
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MARENČE, Jurij, 2019, Načrtovanje tehnologij pridobivanja lesa : študijsko gradivo [na spletu]. Drugo učno gradivo. Ljubljana : Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=112552
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
  2. Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
  3. Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  4. Vključenost otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti v predšolskem in šolskem okolju
  5. Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  2. Otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo v vrtcu
  3. Kognitivne sposobnosti pri otrocih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  4. Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
  5. Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju

Nazaj