izpis_h1_title_alt

Pootročeni govor vzgojiteljice v komunikaciji z otroki : diplomsko delo
Ravlen, Eva (Avtor), Kranjc, Simona (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Hočevar, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (917,17 KB)
MD5: 7BBE2C9455089A802728E9AB57BB17F2

Izvleček
V diplomskem delu obravnavamo pootročeni govor in njegovo rabo v vrtcu. V teoretičnem delu naloge smo podrobneje predstavili značilnosti pedagoškega govora, opredelili razliko med spoznavnim in odnosnim govorom ter predstavili vzgojiteljičin govor v različnih kontekstih. Osrednje poglavje diplomskega dela predstavlja poglavje o pootročenem govoru. Predstavili smo njegove značilnosti, zgodovino raziskovanja, pozitivne in negativne vplive rabe pootročenega govora na otrokov govorni razvoj. V empiričnem delu naloge smo raziskovali, katere prvine pootročenega govora lahko prepoznamo v govoru vzgojiteljice z otroki. Raziskavo smo izvedli tako, da smo snemali govor vzgojiteljice v 5 usmerjenih in 5 neusmerjenih dejavnostih. Ugotovili smo, da se v govoru vzgojiteljice z otroki pojavljajo tako pozitivne kot negativne prvine pootročenega govora, njihova pogostnost pa se razlikuje glede na vrsto dejavnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovensščina, sporazumevnaje, pedagoški govor, pootročeni govor, vzgojiteljice, vrtec, kurikulum, diplomsko delo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2013
Založnik:[E. Ravlen]
Št. strani:114 str.
UDK:811.163.6:37.091.12.011.3-051-055.2
COBISS.SI-ID:52283746 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:286
Število prenosov:129
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
This diploma paper deals with baby talk and its usage in the preschool institutions. In the theoretical part of this diploma paper the characteristics of pedagogical speech are examined in detail. Moreover, the difference between cognitive and relational speech is defined and a teacherʼs speech is presented in a variety of contexts. The main focus of this paper is on baby talk. Its characteristics as well as its research history and both the positive and negative influences of the baby talk-usage on a childʼs language development are explained. In the empirical part of this diploma paper the author determines which elements of baby talk are present in the teacher's speech to the children. For the research the author recorded the teacher's speech in 5 guided and 5 non-guided activities in a preschool institution. The results show that both the positive and negative elements of baby talk are present in the teacher's speech when she talks to the children. However, the frequency of the aforementioned elements varies according to the type of activity.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj