izpis_h1_title_alt

Jezik in subjektivnost v modernističnem romanu
ID Meden, Jernej (Avtor), ID Virk, Tomo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (883,22 KB)
MD5: 682BCADB46D9E7D19DB5DA32D61B1898

Izvleček
Diplomska naloga si jemlje za izhodišče premislek o vlogi jezika v modernističnih romanih. Ker je jezik v različnih obdobjih evropskega romana igral različne vloge, si naloga na začetku prizadeva raziskati transformacije vloge jezika v subjektovem doživljanju sveta. To stori na primerih dveh tekstov iz devetnajstega in enega teksta iz začetka dvajsetega stoletja. Kratek duhovno-zgodovinski del služi kot uvod v prozo Franza Kafke, enega izmed treh velikih modernistov v literaturi. Spričo enigmatičnosti njegovih del se naloga sprašuje po osnovnih postopkih delovanja Kafkovega jezika, katerih analiza bi osvetlila mnogopomenskost njegovih tekstov. Raziskava jezika je zato ozko vezana na literarni svet Kafkovih romanov. Naloga za konec poskuša razumeti ključne zgodovinske novosti, ki jih v romanopisje uvaja modernistični roman.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Franz Kafka, modernistični roman, literarni jezik, subjektivnost.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-111663 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.10.2019
Število ogledov:1201
Število prenosov:232
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Language and subjectivity in modernist novel
Izvleček:
The starting point of the reflection for our thesis is the role of language in modernist novels. Since language played different roles in different periods of the European novel, we start with an investigation which strives to explore the transformations of the role of language in experience of a (literary) subject. We investigate this very transformation on two literary examples from 19th century and one literary example from the beginning of 20th century. After this short historical introduction, we turn to one of the three great modernist writers – Franz Kafka. While his work remains enigmatic even today, we ask ourselves, whether we could decipher some key features of his language, which would perhaps enable us to understand the supposed ambiguity of his texts’. Afterwards we try to connect Kafka’s language with his literary world and its subjectivity. At the end, the thesis tries to develop and understand some key historical innovations, introduced to novel writing by the novels from the period of modernism.

Ključne besede:Franz Kafka, literary modernism, literary language, subjectivity.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj