izpis_h1_title_alt

Napovedovanje zvestobe strank pri podaljševanju veljavnosti prometnih dovoljenj
ID SAJOVIC, BARBARA (Avtor), ID Vavpotič, Damjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,23 MB)
MD5: 82B3B9BBA5800AA95F60CD20A40F4CD8

Izvleček
Diplomska naloga opisuje razvoj modela za napoved zvestobe strank pri podaljševanju veljavnosti prometnih dovoljenj. V ta namen je bila, glede na značilnosti strank, izvedena analiza, razvit model pa naj bi podjetjem prinesel nove, koristne informacije o najustreznejših marketinških aktivnostih. V uvodu sta predstavljena problematika področja in pomen zvestobe strank za podjetja, sledi navedba uporabljenih metod, tehnologij in orodij, uporabljenih v raziskavi. V poglavju razvoj modela so opisane strukture podatkov ter analize. V vsakem poglavju so prikazani uporabljeni parametri, način pridobivanja le-teh, rezultati in ugotovitve glede ustvarjenega modela. V poglavju sklepnih ugotovitev so navedeni rezultati ter možnosti izboljšav za nadaljnje raziskave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zvestoba kupcev, podatkovno rudarjenje, logistična regresija, prometno dovoljenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-111246 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1538393283 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.09.2019
Število ogledov:977
Število prenosov:195
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Predicting customer loyalty in case of extending registration certificate
Izvleček:
The topic of this thesis is the development of a model that predicts customer loyalty in case of extending registration certificate. The goal was to conduct an analysis that would bring some new and useful information to companies, which could then make the most appropriate marketing decisions based on the characteristics of their clients. First we give a description of theoretical backgrounds, methods, technologies and tools used in the process of developing this method. In each chapter we describe the parameters used in the method, how we obtained them, the results and conclusions. Lastly we present the findings of the thesis with conclusions and possible improvements.

Ključne besede:customer loyalty, data mining, logistic regression, registration certificate

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj