Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
ANALIZA UPORABE ELEKTRONSKEGA PREJEMANJA IN PLAČEVANJA POLOŽNIC
ID
PETERLIN, DAMJANA
(
Avtor
),
ID
Keržič, Damijana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,81 MB)
MD5: 9B45A947F4890F46D7E8DCB9AA3289C5
Galerija slik
Izvleček
Plačevanje položnic je neizogibna obveznost vseh ljudi, ki nas prvič doleti med 15. in 25. letom starosti. V današnjem času imamo na voljo veliko različnih načinov njihovega plačevanja. V diplomskem delu je predstavljeno elektronsko prejemanje in plačevanje položnic, osredotočeno na uporabo pri fizičnih osebah s poudarkom na varnosti, hitrosti, preglednosti, natančnosti, stroških poslovanja in hrambi računov v elektronski obliki. Namen dela je ugotoviti, ali so predstavljene lastnosti e-prejemanja in e-plačevanja položnic za uporabnike pomembnejše od ostalih načinov prejemanja in plačevanja položnic, potrditi hipotezi, ali se število uporabnikov e-prejemanja in e-plačevanja položnic v Sloveniji povečuje ter ali se število uporabnikov e-prejemanja in e-plačevanja razlikuje med starostnimi skupinami uporabnikov. Teoretični del je osredotočen na opredelitev osnovnih pojmov. Opisan je razvoj e-prejemanja in e-plačevanja položnic ter vse, kar je potrebno za delovanje. V raziskovalnem delu so bili pridobljeni podatki na podlagi odgovorov anketirancev, ki uporabljajo e-prejemanje in e-plačevanje, ter anketirancev, ki raje uporabljajo druge načine plačevanja položnic. Rezultati anketiranja in podatki iz poročila v Biltenu Banke Slovenije kažejo, da se z leti povečuje število uporabnikov e-prejemanja in e-plačevanja položnic. Raziskava je pokazala, da je večje število uporabnikov med mlajšimi anketiranci, s starostjo pa se število uporabnikov manjša. Pri uporabi e-prejemanja in e-plačevanja je anketirancem najpomembneje, da imajo pregled nad svojim bančnim poslovanjem ter da lahko dostopajo do banke kjerkoli in kadarkoli. V prihodnje bi lahko ponudniki bančnih storitev razmišljali o ponudbah paketov, ki uporabljajo samo elektronski način, ki je že ustaljen v tujini in je posledično veliko cenejši, včasih lahko brezplačen.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
e-bančništvo
,
e-račun
,
banka
,
bančne storitve
,
mobilno bančništvo
,
bančni avtomat
,
plačilna kartica
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-111092
Datum objave v RUL:
23.09.2019
Število ogledov:
2003
Število prenosov:
208
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PETERLIN, DAMJANA, 2019,
ANALIZA UPORABE ELEKTRONSKEGA PREJEMANJA IN PLAČEVANJA POLOŽNIC
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 19 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=111092
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE ANALYSIS OF THE USE OF ELECTRONIC BILLING
Izvleček:
Paying bills is a necessity no one can escape. People usually come in contact with it between the ages of 15 and 25. Today we have many different methods of paying our bills. This thesis presents electronic billing (electronic receiving and paying our bills), focused on natural persons and the safety, speed, transparency, accuracy, operational costs, and storage in electronic form. The aim of this thesis is to determine if the presented characteristics of e-billing are more important to users than other methods, and to confirm the hypotheses that the number of e-billing users in Slovenia is increasing and that it differs according to age groups. The theoretical part is focused on defining basic terms. It includes the description of the development of e-billing and everything needed for it to function. The practical part presents the results of a questionnaire given to users of e-billing and those who prefer other methods of paying their bills. The results of the questionnaire analysis and data from the Bank of Slovenia’s Bulletin show that over the years, the occurrence of e-billing is increasing. The research shows that the number is higher among your people and decreases with age. When using e-billing, the respondents state a clear overview of their bank transactions and accessibility as the most important factors. In the future, the providers of banking solutions could think about offering packages with just electronic transaction account, which is already an established practice abroad. It is also significantly cheaper – sometimes even free of charge.
Ključne besede:
e-banking
,
e-bill
,
bank
,
banking services
,
mobile banking
,
ATM
,
payment card
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj