izpis_h1_title_alt

Mitološki motivi kot sredstvo kritike potrošništva v animeju Čudežno potovanje
Borković Pejnović, Roman (Avtor), Stanković, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Škerlep, Andrej (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,08 MB)
MD5: ED732CF6D6CC149AB65EB489081B14E9

Izvleček
Diplomsko delo obravnava anime film Čudežno potovanje, ki ga je leta 2001 produciral studio Ghibli, režiral pa Hayao Miyazaki, in proučuje anime kot medij in družbeni pojav. Bralcu predstavi specifične značilnosti japonske družbe in mitologije. Čudežno potovanje je razburljiva pustolovščina z elementi fantastičnega in nadnaravnega. Zaradi tega je anime primeren za opazovanje, kako simboli japonske mitologije delujejo kot kritika sodobne, tehnološko razvite družbe. Paradoksalnost filma je v tem, da čeprav je žanrsko specifično regionalen in vsebuje številne posebnosti japonskih mitov, dosega veliko priljubljenost tudi globalno. Delo teoretično temelji na Barthesovi Mitologiji, semiotiki, nekaterih konceptih iz filmskih študij in na obstoječi analizi Čudežnega potovanja avtorice Okuyama Yoshiko. V filmu sta izražena dva glavna motiva, ki opredeljujeta japonsko družbo: vera in družbeni odmik od boga nasproti kulturi požrešnosti ter odraščanje protagonistke. Cilj dela je z analizo motivov v animeju ugotoviti ključna sporočila filma in interpretirati njihov pomen v kontekstu globalne priljubljenosti filma.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Anime, popularna kultura, japonska mitologija, mit, semiotika.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
COBISS.SI-ID:36460637 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:500
Število prenosov:214
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Mythological motifs as a critique of consumerism in the anime Spirited Away
Izvleček:
This paper explores the Japanese anime Spirited Away, which was created by Studio Ghibli in 2001 and directed by Hayao Miyazaki. The paper examines anime as a medium and as a social phenomena. To the reader, it presents distinct features of Japanese society and mythology. Spirited away is an adventure filled with elements of fantasy and the supernatural. Because of this, it offers unique insight into how Japanese mythological symbols work as a critique of contemporary Japanese’s society. Despite of it being a specific genre with regional characteristics, it paradoxically achieved global popularity. The main theoretical substance for this paper is the work by Roland Barthes Mythologies, semiotics, some concepts of film studies and a previous semiotic analysis of Spirited away done by Okuyama Yoshiko. There are two main motifs in the anime. The first is faith and social retreat from god against the culture of indulgence. The second motif is the development of the main character. The goal in this paper is to uncover the key messages in the anime movie by analyzing the motifs and to interpret their meaning in the context of its global popularity.

Ključne besede:Anime, popular culture, Japanese mythology, myth, semiotics.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj