izpis_h1_title_alt

Predstavitev manjšega lesnega podjetja na spletu
ID Gašparič, Jan (Avtor), ID Kropivšek, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,35 MB)
MD5: 99CD86B3AD8C5D7E7BFE77B799EDDED2

Izvleček
Z razvojem komunikacijske tehnologije in rastočo uporabo spleta je postala prisotnost na spletu bistvena za poslovanje tako velikih kot majhnih podjetij. V raziskavi smo preučili pomen spletne strani in uporabe družbenih omrežij za podjetja s ciljem izdelati preprosto spletno stran ter izbrati najprimernejše družbeno omrežje za mikro lesno podjetje in ustvariti stran na tem izbranem družbenem omrežju. Želeli smo tudi ugotoviti vpliv, ki ga imata ta dva medija na prepoznavnost in uspešnost podjetja. Ugotovili smo, da je izdelava (optimizirane) spletne strani z uporabo ustreznih orodij dokaj hitra in enostavna. To velja tudi za izdelavo strani na družbenem omrežju Facebook, za katerega sklepamo, da je najbolj primerno za mikro lesno podjetje. Na osnovi dobrega obiska spletnih strani preučevanega lesnega podjetja, velikega števila sledilcev na omrežju Facebook in dodatnega povpraševanja, ki je bilo neposredno ali posredno povezano z dejavnostjo podjetja na spletu lahko sklepamo, da je podjetje s svojo prisotnostjo na spletu in aktivnostmi na družbenih omrežjih svojo dejavnost predstavilo širši skupini potencialnih kupcev ter s tem doseglo ugoden vpliv na prepoznavnost in ugled podjetja, kar je eden temeljnih pogojev za njegovo uspešno poslovanje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletna stran, družbeno omrežje, Facebook, manjše lesno podjetje, WordPress
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Založnik:[J. Gašparič]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-110649 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738:674
COBISS.SI-ID:3113865 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2019
Število ogledov:803
Število prenosov:194
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Web presentation of a small woodworking business
Izvleček:
With the development of communication technology and the growth of internet use, an online presence now plays a major role in promoting both large and small companies alike. In our thesis we describe the importance of having a website and social network page for companies. The main goal was to develop a simple webpage, choose the most suitable social media network for a micro woodworking company, and create a business page on that chosen social media platform. We also tried to identify how the use of these two platforms influences customer awareness of the brand. During the process of website development we optimized the site for search engines. We concluded that building an optimized website with the use of appropriate tools is relatively fast and easy. The same is true for creating a page on Facebook, which we found to be the most appropriate social network for a micro woodworking business company. Based on the number of website visits, Facebook followers and extra inquiries, that were a direct or indirect result of online activity, we conclude that through an online presence and social media activities a company can present its business to a broader group of potential customers and achieve positive results with regard to both promotion and reputation, which are some of the main requirements for success.

Ključne besede:website, social network, Facebook, small woodworking business, WordPress

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj