Podrobno

Izražanje čustev otrok v 3. razredu osnovne šole
ID Bolko, Doroteja (Avtor), ID Poljšak Škraban, Olga (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5929/ Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (806,61 KB)
MD5: 2D91816EBF64C5ACF5FD7544AF1B2219

Izvleček
V diplomski nalogi sem raziskovala, katera čustva otroci v 3. razredu najpogosteje izražajo, v katerih situacijah se ta pojavljajo in kako jih otroci besedno in nebesedno izražajo. Raziskovala sem tudi odzive ostalih otrok in učiteljice na čustva, ki so se pojavila v razredu. V raziskavi sem opazovala 11 otrok iz 3. razreda osnovne šole, starih 8 in 9 let. V času pouka med 9.00 in 13.00 uro sem opazovala dva otroka naenkrat in rezultate beležila v vnaprej pripravljeno shemo. V rezultatih sem predstavila čustva, ki so se pojavila in podrobneje opisala najpogostejša (veselje, jeza in ponos). Ugotovila sem, da so otroci največkrat izražali čustva med poukom in jih najpogosteje izražali nebesedno. Ostali otroci so izražanje čustev posameznega otroka največkrat opazovali in učiteljica se je na čustva otrok največkrat odzvala z veseljem ali jezo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:čustva
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-110349 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12581961 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.09.2019
Število ogledov:20878
Število prenosov:207
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BOLKO, Doroteja, 2019, Izražanje čustev otrok v 3. razredu osnovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 30 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=110349
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Third graders' emotional expression
Izvleček:
In the bachelor’s thesis, I investigated which emotions children in class 3 most often express, in which situations emotions emerge, and how they verbally and nonverbally express their emotions. I also explored the responses of other children and teachers to the emotions that appeared in the classroom. In the survey, I observed 11 children aged 8 and 9 years in the 3rd grade of elementary school. During the lesson, between 9 am and 1 pm, I observed 2 children at a time and recorded the results in a previously prepared scheme. In the results, I presented an individual feeling in the table. Then I described the most common emotions which include joy, anger, and pride. I came to the conclusion that children most often expressed emotions during classes. The feelings were more often expressed nonverbally. Other children often observed the expressions of the emotions of an individual child, and the teacher responded to the emotions of children with joy and anger most often.

Ključne besede:emotions

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Povezanost med funkcioniranjem v izvorni družini, tveganjem za motnje hranjenja in socialno fobijo pri odraslih z izkušnjo spolne zlorabe v otroštvu
  2. Izkušnja doživljanja nosečnosti, poroda in babiške obravnave pri ženskah z izkušnjo spolne zlorabe v otroštvu
  3. Ukrepi in storitve centra za socialno delo za zaščito dekleta z izkušnjo spolne zlorabe v družini
  4. Travma spolne zlorabe v otroštvu in intimni partnerski odnos
  5. Povezanost med izkušnjo spolne zlorabe v otroštvu in simptomi anksioznosti, depresije in posttravmatske stresne motnje v času COVID-19
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Povezanost spolne zlorabe v otroštvu s samomorilnim vedenjem
  2. Vloga spolne zlorabe v otroštvu pri odraslih intimnih odnosih
  3. Ozaveščeni spomini na davne spolne zlorabe v otroštvu
  4. Spolna zloraba v otroštvu, njene posledice in vpliv na partnerski odnos
  5. Motnje hranjenja kot posledica zlorabe v otroštvu

Nazaj