izpis_h1_title_alt

Jezikovna sredstva v izbranih poljskih in čeških televizijskih reklamnih oglasih
ID Kostanjšek, Nastja (Avtor), ID Wtorkowska, Maria (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Stankovska, Petra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (709,64 KB)
MD5: 0CD41B5E29FB89A87EA6134EA3A4B351

Izvleček
Reklama je danes eden izmed najbolj razširjenih pojavov. Obkroža nas na vsakem koraku in nas prepričuje o nakupu propagiranega produkta. Za doseganje svojega končnega cilja, tj. nakup, uporablja vrsto različnih prijemov. Eden izmed teh je ravno jezik. Zato bomo v tej diplomski nalogi obravnavali predvsem jezikovna sredstva, ki jih oglaševalci najpogosteje uporabljajo v procesu ustvarjanja. Spoznavali bomo, kateri so jezikovni triki in kakšen mora biti dober slogan. Diplomsko delo bo razdeljeno na dva glavna dela: teoretičnega in raziskovalnega. V prvem delu bodo poglavja vsebovala teorijo o reklami, reklamnem jeziku in reklamnih sloganih. V drugem analitičnem delu bodo analizirane izbrane poljske in češke televizijske reklame. Raziskava bo temeljila na opisu posamične reklame, analizi njenih jezikovnih značilnosti in odkritju kulturno-socialnih značilnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:poljščina, češčina, besediloslovje, stilistika, reklama, oglaševanje, slogan, reklamni jezik, jezikovna sredstva
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Kostanjšek]
Leto izida:2019
Št. strani:59 str.
PID:20.500.12556/RUL-110244 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:70954338  Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2019
Število ogledov:1335
Število prenosov:221
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Linguistic means in selected Polish and Czech television ads
Izvleček:
Advertising is all around us and advertisers are trying to persuade us to buy their product, service or idea. To achieve that, they are using different commercial tactics. One of them is language. The goal of this paper is to discuss different forms of language the advertisers use in the process of creating ads. The paper will show the tricks we can use with language, and how a good slogan should look like. First part of the paper is mostly theoretical, addressing the theory of advertising, commercial language and add slogans. The second, analytical part of the paper is based on research that analyzes selected Polish and Czech television commercials. The research is based on the description of each individual commercial, its analysis of the language and the discovery of cultural and social characteristics.

Ključne besede:Polish, Czech, text linguistics, stylistics, ad, advertising, slogan, advertising language, linguistic means

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj