izpis_h1_title_alt

Vpliv oglaševanja in skladnosti samopodobe na izbiro turistične destinacije : doktorska disertacija
Šegota, Tina (Avtor), Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Kline, Miro (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,07 MB)
MD5: 8290B1B62834A1568E0FB3750D48D195
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:nakup, odločanje, proces, potrošniki, turistične destinacije, oglaševanje, izbira, iskanje informacij, disertacije
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija (m)
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2017
Založnik:[T. Šegota]
Št. strani:251 str.
UDK:338.48-4:659.1(043.3)
COBISS.SI-ID:297278720 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:269
Število prenosov:146
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:The influence of advertising and self-congruity on the tourism destination choice

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj