Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Plesne dejavnosti v vrtcu
ID
Dovč, Janja
(
Avtor
),
ID
Geršak, Vesna
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/5853/
Galerija slik
Izvleček
Namen diplomskega dela je bil raziskati, katere plesne dejavnosti se pojavljajo v vrtcih. Zanimalo me je, katere plesne dejavnosti načrtujejo vzgojitelji, s katerimi težavami se srečujejo pri načrtovanju in izvajanju plesnih dejavnosti, v kakšnem obsegu se pojavljajo plesne dejavnosti v vrtcu ter kateri so razlogi za izvajanje/neizvajanje plesnih dejavnosti. Želela sem ugotoviti, ali obstajajo razlike pri načrtovanju in izvajanju plesnih dejavnosti glede na delovno dobo vzgojiteljev in med vrtci. Diplomsko delo je sestavljena iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V prvem, teoretičnem, delu predstavim ples kot področje Kurikuluma za vrtce, vlogo vzgojitelja pri načrtovanju in izvajanju plesnih dejavnosti, opredelim pojma ples in plesnost in elemente plesa. Predstavim tudi pomen plesnih dejavnosti za predšolskega otroka, vidike plesne vzgoje ter opišem primere plesnih dejavnosti, ki jih lahko izvajamo v vrtcu. Ob koncu teoretičnega dela predstavim tudi različne pristope za izvajanje plesnih dejavnosti, kot so pedagoški pristop Reggio Emilia, ustvarjalni gib, vmesni model za izvajanje plesnih dejavnosti v vrtcu in integracijo umetnosti v učni proces. V drugem, empiričnem, delu so predstavljeni rezultati raziskave. Podatke sem zbirala s pomočjo anketnega vprašalnika in nestrukturiranega intervjuja. V raziskavo so bili vključeni vzgojitelji in vzgojiteljice iz vrtcev Pedenjped, Vrhovci in Jarše. V raziskavi je sodelovalo 64 vzgojiteljev. Dobljene rezultate sem primerjala z rezultati že opravljenih raziskav. Ugotovila sem, da se v vrtcih najpogosteje izvajajo rajalne igre in sprostitvene dejavnosti. Vzgojiteljice se srečujejo z več težavami pri izvajanju plesnih dejavnosti, kot pri načrtovanju. Najpogostejše težave so pomanjkanje plesnega znanja, premajhen prostor in strah pred slabo načrtovano dejavnostjo. Prav tako sem ugotovila, da na pogostost izvajanja plesnih dejavnosti najbolj vpliva interes otrok, plesno znanje vzgojiteljice in njena osebna angažiranost za plesne dejavnosti. Na neizvajanje plesnih dejavnosti pa najbolj vpliva pomanjkanje znanja in pomanjkanje prostora.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
ples
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-108830
COBISS.SI-ID:
12517961
Datum objave v RUL:
20.08.2019
Število ogledov:
5874
Število prenosov:
425
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DOVČ, Janja, 2019,
Plesne dejavnosti v vrtcu
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/5853/
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Preschool dance activities
Izvleček:
The purpose of this study is to investigate dance activites with children in preschool education institutions. I was interested in plannig dance activities, problems that come with, what is the purpose of these activites, if they are performed and how often. In theoretical part of the study the dance is presented as element of Curriculum of preschool education and role of the teacher and childrens when activities are planed and performed. In this part are introduced the meaning of dance and dance elements, aspect of dance activities, wich can be performed in different pedagogic concepts, such as Reggio Emilia, Creative movement, Midway model for introducing the art of dance in kindergarten and integration of art in learning process. Empirical part of the study investigate the results of the survey and interview, in wich participated 64 teachers from preschool institutions Pedenjped, Vrhovci and Jarše. The results were compared with other similar studies. I found out what dance activities teachers perform, what are the problems of planning and performing and what is the purpose, if dance activities are performed and how often. In kindergarten are more common simple plays and relaxing activities. Teachers are facing more problems with performing dance activities than at the planning of them. The frequent problems are lack of dance knowledge, small space and fear of failiture. The reasons that effect planning dance activities are also interests of children and dance knowledge of theachers and personal tendency to dance activities.
Ključne besede:
dance
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Govorno-jezikovne dejavnosti v vrtcu med pandemijo COVIDA-19
Poškodbe otrok v predšolskem obdobju in usposobljenost vzgojiteljev za izvajanje prve pomoči
Usposobljenost strokovnih delavcev v vrtcu z vidika nudenja prve pomoči
Prva pomoč v vrtcu
Kaznovanje v vrtcu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Spoznavanje živinoreje v predšolskem obdobju
Pravljica Maček Muri in plesne dejavnosti v vrtcu
Naravoslovne dejavnosti v vrtcu na temo kalitev
Spoznavanje mravelj s predšolskimi otroki
Načrtovanje kurikularnih dejavnosti v vrtcu
Nazaj