Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Sporočila za javnost na družbenih medijih
ID
Kraševec, Pia
(
Avtor
),
ID
Verčič, Dejan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,33 MB)
MD5: ADC8B7B14FC8FD3B49A6C69A30500107
Galerija slik
Izvleček
Živimo v turbolentnih časih, kjer se družbene in tehnološke smernice hitro spreminjajo, vse industrije pa se prilagajajo digitalnemu svetu. Ena izmed teh industrij je glasbena industrija, kjer sporočanje novic poteka izven okvirjev tradicionalnih medijev. Sporočila za javnost so se prelevila v objave na družbenih medijih, saj imajo tako večji doseg publike, hkrati pa omogočajo kreativnejši in dvosmerni način komuniciranja. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretskega opisa transformacij od tradicionalnega sporočila za javnost do objave na družbenih medijih in pa študije primera, ki temelji na kanadskem predstavniku glasbene kulture, nastopajočim pod imenom Drake, in njegovim načinom podajanja informacij sledilcem v obliki objav na družbenih medijih.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
odnosi z javnostmi
,
sporočilo za javnost
,
objava na družbenih medijih
,
glasbena industrija
,
Drake
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-108371
COBISS.SI-ID:
36312157
Datum objave v RUL:
29.06.2019
Število ogledov:
2640
Število prenosov:
311
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRAŠEVEC, Pia, 2019,
Sporočila za javnost na družbenih medijih
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=108371
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Social media releases
Izvleček:
We live in turbolent times, where social and technological guidelines are changing rapidly and all industries are adapting to the digital world. One of these industries is the music industry, where news reporting goes beyond traditional media frameworks. Traditional press releases have transformed into social media press releases since they have a greater audience reach while at the same time allowing a more creative twoway communication. The thesis consists of a theoretical description of transformations from a traditional press release to a social media press release and a case study based on a Canadian pride and joy of musical culture, performing under the name od Drake and his way of providing information to his followers in the form of social media press releases.
Ključne besede:
Public relations
,
press release
,
social media release
,
music industry
,
Drake
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Zaton tradicionalnih množičnih medijev in spremembe v odnosih z mediji
Odnosi z gledalci na komercialni televiziji Planet TV
Grajenje odnosov na družbenih medijih
Branje popularne literature in digitalni mediji
Družbeni mediji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Integracija družbenih medijev v proces upravljanja strank
Priložnost uporabe družbenih omrežij v turizmu
Oglaševanje v digitalnih medijih
Komuniciranje z javnostmi v lokalnem okolju: študija primera javnega zavoda za turizem
Vloga družbenih medijev kot orodje za odnose z javnostmi
Nazaj