izpis_h1_title_alt

Dileme staršev in strokovnih delavcev ob vstopu otrok v osnovno šolo pred dopolnjenim šestim letom starosti
ID Hotko, Maja (Avtor), ID Dragoš, Srečo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,46 MB)
MD5: 2178B400AEDA97A75EC4D4ABA3CF72B4

Izvleček
Praksa pri vpisu otrok v šolo je pokazala, da starši mnogokrat doživljajo stiske pred vpisom za še ne šestletnega otroka. Glavni namen naloge je predstaviti dileme staršev in strokovnih delavcev ob vstopu otrok v osnovno šolo pred dopolnjenim šestim letom starosti. Magistrsko delo temelji na analizi intervjujev in primerjav opisov, ki so bili podani v odgovorih staršev (vpisi, odlogi pred dopolnjenim šestim letom starosti) in strokovnih delavcev (učitelji, svetovalni delavci). V prvem delu naloge sem predstavila teorijo na področju razvoja otroka; kaj vse vpliva na njegovo čustvovanje ter doživljanje sveta. Predstavila sem zakonodajo, ki narekuje vpisne pogoje za vstop v prvi razred, pri čemer sem naš šolski sistem laično primerjala s šolstvom v tujini. Ker vloga družine in vloga odraslih nasploh, na eni strani staršev, na drugi pa ostalih strokovnjakov, pomembno vpliva na odločitev vpisa otroka v prvi razred, sem v enem izmed podpoglavij spregovorila tudi o tem; posebno pozornost sem namenila predvsem svetovalnim delavcem, saj imajo prav slednji med vsemi strokovnjaki največji vpliv. Eno izmed teoretičnih področij pa predstavlja varovalne dejavnike in dejavnike tveganja, ki neizogibno sovpadajo z zaključnim delom, zato sem se dotaknila še tega teoretskega področja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:šola, otroštvo, glas otroka, družina, strokovni delavci, sodelovanje, navezanost, čustva, varovalni dejavniki in dejavniki tveganja, šolstvo v tujini, zakonodaja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-107998 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.06.2019
Število ogledov:1024
Število prenosov:292
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The dilemmas of parents and professionals when entering the children in elementary school before reaching the age of six
Izvleček:
The practice with enrolment of children into school has shown that parents oftentimes experience distress when entering children that are not yet six years old. The main intention is to show the dilemmas of parents and professionals when entering children in elementary school before reaching the age of six. The master’s thesis is based on the analysis of interviews and comparison of descriptions which were given in the answers of parents (enrolments, postponements before reaching the age of six) and professionals (teachers, counsellors). In the first part of the thesis I presented the theory in the field of child development; what impacts his emotions and experiencing of the world. I presented the legislation which dictates enrolment conditions for entering the first grade, where I unprofessionally compared our school system with school systems abroad. Because the role of the family and the role of grownups, on one side parents on the other counsellors, substantially influences the decision to enrol the child in the first grade I focused on this in one of the subsections; I gave special attention to counsellors since the latter have the greatest influence among all of the experts. One of the theoretical fields shows safety factors and risk factors, which inevitably coincide with the final work, that’s why I touched upon this theoretical field.

Ključne besede:school, childhood, children’s voice, family, professional, collaboration, attachment, feelings, safety factors and risk factors, education abroad, legislation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj