izpis_h1_title_alt

PREDSEDNIŠKE VOLITVE V ZDA 2016: ANALIZA ZMAGE DONALDA TRUMPA
JERMAN, TJAŠA (Avtor), Ferfila, Bogomil (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (711,69 KB)

Izvleček
Donald Trump je četrti predsednik v zgodovini Združenih držav Amerike, ki je zmagal na predsedniških volitvah, kljub temu da je izgubil glas ljudstva. V politične vode se je podal ravno ob pravem trenutku in obljubljal volivcem vse, kar so si želeli slišati; vrnitev delovnih mest iz tujine, nadzor in uničenje terorizma, omejitev priseljencev itn. Predstavil se je kot odrešitelj oziroma kot nekdo, ki bo naredil Ameriko ponovno veličastno. Trump je bil znan po svojem burnem temperamentu in spornih izjavah, zato so ga mediji oblegali, saj jim je prinašal gledanost. Z njihovo pomočjo je prišel do zastonj publicitete, ki mu je zelo pomagala pri zmagi. S pomočjo družbenih omrežij pa si je ustvaril podobo iskrenega kandidata, pridobil je potrebne donacije in očrnil nasprotnico Hillary Clinton. V diplomskem delu smo analizirali volilno kampanjo Donalda Trumpa, njegov odnos, ki ga je imel z mediji, in poskušali ugotoviti, zakaj je prišlo do takšnega izida predsedniških volitev. Podani so odgovori na dve raziskovalni vprašanji; prvo vprašanje je, ali so imeli mediji ključno vlogo pri zmagi Donalda Trumpa, pri drugem pa se sprašujemo, ali je bila Trumpova predsedniška kampanja v večinskem delu grajena na populističnem zavračanju korporacijskih, kulturnih in političnih elit. V prvem delu diplomskega dela spoznamo ameriški volilni sistem, potek volitev in Trumpovo kampanjo, v drugem delu pa je prikazan odnos, ki ga je Trump imel z mediji in kako so vplivali na njegovo zmago. V zadnjem delu diplomskega dela so opisane ugotovitve in sklep o raziskovalnih vprašanjih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Donald Trump, predsedniške volitve, mediji, volilna kampanja, predsednik ZDA
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2019
Število ogledov:18
Število prenosov:8
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:USA PRESIDENTIAL ELECTIONS 2016: THE ANALYSIS OF DONALD TRUMP'S VICTORY
Izvleček:
Donald Trump is the fourth president in the history of the United States, who won the presidential election, despite losing the popular vote. He decided to run for office precisely at the right moment and promised the voters everything they wanted to hear; the return of jobs from abroad, the control and destruction of terrorism, the restriction of immigrants and etc. He introduced himself as a savior or as someone who will make America great again. Donald Trump was known for his burning temperament and controversial statements, so the media had to report about him, because he was giving them ratings. With their help he got free publicity which helped him to win the elections. With the help of social networks he created the image of a sincere candidate, reached the necessary donors and share the negative advertising of the opponent Hillary Clinton. In the thesis we analyzed Donald Trump's election campaign, his relationship with the media and tried to find out why such a result of the presidential election had occurred. We provided the answers to two research questions; the first question is whether the media played a key role in the victory of Donald Trump, while the other question is whether was the Trump presidential campaign in the majority built on the populist rejection of corporate, cultural and political elites. In the first part of the diploma, we learn about the American electoral system, the course of the elections and the Trump campaign, while the second part shows us the relationship Trump held with the media and how they influenced his victory. The final part of the paper describes the findings and the conclusion on research issues.

Ključne besede:Donald Trump, presidential elections, media, election campaign, USA president

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj