Podrobno

Molekularna biologija : (gradivo za vaje) za študente Univerze v Ljubljani, Biotehniške fakultete, Oddelka za biologijo, Univerzitetni študijski program 1. stopnje Mikrobiologija
ID Skočaj, Matej (Avtor), ID Petrovič, Uroš (Recenzent)

Gradivo nima datotek.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:molekularna biologija, praktikum
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Tipologija:2.03 - Univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Oddelek za biologijo Biotehniške fakultete
Leto izida:2019
Št. strani:70 str.
PID:20.500.12556/RUL-107366 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.04.2019
Število ogledov:2763
Število prenosov:584
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SKOČAJ, Matej, 2019, Molekularna biologija : (gradivo za vaje) za študente Univerze v Ljubljani, Biotehniške fakultete, Oddelka za biologijo, Univerzitetni študijski program 1. stopnje Mikrobiologija [na spletu]. Univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo. Ljubljana : Oddelek za biologijo Biotehniške fakultete. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=107366
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  2. PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  3. Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
  4. Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja
  5. Sistem potrjevanja učnih gradiv
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vrnimo otroke, nadarjene za naravoslovje, v naravoslovje - Projekt FLL
  2. Letna priprava za predmet matematika v 5. razredu devetletne osnovne šole
  3. Aktivnejša vloga učencev pri pouku spoznavanja okolja
  4. Pedagoška psihologija
  5. "I need instant help"

Nazaj