Podrobno

Pripravljenost porabnikov za sprejemanje mobilnega trženja : magistrsko delo
ID Grkovska, Sanja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/grkovska3326-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, mobilna telefonija, potrošnik, odločanje, spremembe, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Grkovska]
Leto izida:2018
Št. strani:IV, 55, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-107282 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24983526 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1544
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GRKOVSKA, Sanja, 2018, Pripravljenost porabnikov za sprejemanje mobilnega trženja : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : S. Grkovska. [Dostopano 20 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/grkovska3326-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A consumer willingness to accept mobile marketing
Ključne besede:marketing, electronic marketing, mobile telephony, consumer, decision making, changes, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Mobilno trženje
  2. Nakupna odločitev potrošnikov pri spletnem nakupovanju dodatkov za mobilne naprave
  3. Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk
  4. Dejavniki sprejemanja mobilnega trženja med porabniki v dobi pametnih telefonov
  5. Vloga spletnih prenosov v živo v sodobnem trženju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj