Podrobno

Vpliv uporabniškega vmesnika pri igranju igre na telefonih
ID Trtnik, Vid (Avtor), ID Lebar Bajec, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Demšar, Jure (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,45 MB)
MD5: 35A9458A2AB25940639C40BB402EB613

Izvleček
V igrah za pametne telefone so kontrole običajno implementirane skozi grafične uporabniške vmesnike prikazane na zaslonu na dotik. V diplomski nalogi sem raziskal vpliv različnih postavitev gumbov in kontrol na uspešnost pri igranju iger na pametnih telefonih. Razvil sem igro Dejavu3x, ki ima vgrajen sistem telemetrije za zbiranje podatkov o uporabi različnih tipov vmesnikov in vsebuje anketo o uporabniški izkušnji pri igranju. Pridobljene podatke sem analiziral in ustvaril različne vizualizacije, grafe ter polja intenzivnosti dotikov za vsak vmesnik. Na podlagi rezultatov sem povzel značilnosti dobrih uporabniških vmesnikov v igrah za pametne telefone.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:uporabniški vmesnik, računalniške igre, pametni telefon, Android
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-107087 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2019
Število ogledov:1421
Število prenosov:172
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TRTNIK, Vid, 2019, Vpliv uporabniškega vmesnika pri igranju igre na telefonih [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=107087
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of Controllers on Gameplay in Mobile Games
Izvleček:
In video games for mobile phones, controls are usually implemented through the graphical user interfaces shown on the touch screen displays. In my thesis, I have researched the effect of different interface layouts on the player’s success in the game. I have developed an arcade game Dejavu3x, which has an integrated telemetry system for collecting data about the interface usage and includes a survey about the player’s experience. I have analysed the collected data and have drawn various visualizations, graphs, and heatmaps for all types of interfaces. Based on the gathered results, I have drafted some general suggestions about a quality user interface design in mobile games.

Ključne besede:user interface, computer games, smartphone, Android

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Antimicrobial activity and biodegradation of natural cellulose fibre blends with embedded ZnO
  2. Antibacterial activity of didecydimethylammonium chloride
  3. Feline otitis externa caused by methicillin-resistant Staphylococcus aureus with mixed hemolytic phenotype and overview of possible genetic backgrounds
  4. Antimicrobial resistance and molecular characterization of methicillin-resistant Staphylococcus aureus from two pig farms
  5. Inhibition of MurA enzyme from Escherichia coli and Staphylococcus aureus by diterpenes from Lepechinia meyenii and their synthetic analogs
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. COMPARISON OF CLASSICAL INCUBATING METHODS ON SELECTIVE AGAR MEDIA AND MOLECULAR METHODS OF POLYMERASE CHAIN REACTION FOR ANALYSIS OF ARTIFICIALLY CONTAMINATED TEXTILES
  2. Structural basis of human clamp sliding on DNA
  3. Enterohemorrhagic Escherichia coli O157

Nazaj