izpis_h1_title_alt

Živali iz različnih celin sveta : kako dobro jih poznajo otroci?
ID Torkar, Gregor (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/5625/ This link opens in a new window

Abstract
Otroci že od najzgodnejših let začno pridobivati izkušnje o živalih v neposredni okolici svojega doma, v vrtcu in šoli, v medijih itn. Znanje o živalih se navadno primarno ne oblikuje v vrtcu in šoli. So pa formalne vzgojno-izobraževalne institucije tiste, kjer znanje o živalih lahko poglobijo in razširijo (Tunnicliffe, 2011). Otroci vsakodnevno vstopajo v različne odnose z živalmi. Izkušnje pridobivajo v neposrednem stiku s hišnimi in domačimi živalmi, ter s prostoživečimi in eksotičnimi živalmi na obiskih v prirodoslovnem muzeju, živalskem vrtu in naravnih parkih (Tunnicliffe in Reiss, 1999).

Language:Slovenian
Keywords:opazovanje
Work type:Article
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:2019
Number of pages:29-31
Numbering:23
PID:20.500.12556/RUL-106565 This link opens in a new window
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:12331081 This link opens in a new window
Publication date in RUL:27.03.2019
Views:702
Downloads:109
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:science education

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back