Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Nacionalizem v jugovzhodni Evropi: kako deluje nacionalizem v dobi globalizacije?
ID
Cakirdiken, Emre
(
Avtor
),
ID
Vodovnik, Žiga
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(619,61 KB)
MD5: BF7BD6789AF79ED651194152805C2962
Galerija slik
Izvleček
Namen te študije je razložiti kako je nacionalizem postal moderni fenomen ter kako se je oblikoval v jugovzhodni Evropi, kjer etnične skupine različnih zgodovinskih izvorov sobivajo že stoletja. Nacionalizem predstavlja ključno teorijo oz. doktrino, ki je spremenila in oblikovala naš svet v zadnjem času, hkrati pa predstavlja najbolj verjetno podlago za legitimnost države. Kljub temu pa je nacionalizem tudi eden izmed razlogov konfliktov med narodi in državami tako na območju Balkana, kot tudi v svetu. Da lahko razumemo ta del nacionalizma, moramo odgovore na vprašanja o nacionalizmu poiskati z interdisciplinarnim pristopom. Glede na rezultate te študije, je razumevanje zgodovinskih dogodkov izrednega pomena za razlago vzrokov in izvorov nacionalizma v jugovzhodni Evropi. Ta študija prikazuje, ob podajanju zgodovinskih pregledov, kako nacionalne države ustvarjajo in spodbujajo občutke narodne pripadnosti med državljani z uporabo šolskega sistema in medijskih kanalov. Ravno poučevanje zgodovine se je izkazalo kot najbolj učinkovito orodje v procesu ustvarjanja negativnih podob drugih narodov in s tem tlakovanja poti za etnične spore in celo vojne med narodi in državami.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Nacionalizem
,
nacionalne države
,
jugovzhodna Evropa
,
zgodovinsko izobraževanje
,
mediji.
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-106396
COBISS.SI-ID:
36032861
Datum objave v RUL:
21.02.2019
Število ogledov:
2938
Število prenosov:
335
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
CAKIRDIKEN, Emre, 2019,
Nacionalizem v jugovzhodni Evropi: kako deluje nacionalizem v dobi globalizacije?
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 19 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=106396
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Nationalism in Southeast Europe: how does nationalism function in the age of globalization?
Izvleček:
The purpose of this study is to explain how nationalism came into being as a modern phenomenon and how it took shape in Southeast Europe where numerous ethnic communities coming from different cultural backgrounds coexisted throughout the centuries. Nationalism is a crucial doctrine that changed and shaped our world remarkably in recent centuries, and currently it is still the most plausible option for state legitimacy. However, nationalism is also prone to cause conflicts and wars between different nations/states in the Balkans as elsewhere. In order to understand the problematic sides of nationalism, it is of necessity to analyze and shed light on the questions from interdisciplinary perspectives. According to the results of this study, the objective and comprehensible understanding of historical events are of importance to elucidate the origins of nationalism in Southeast Europe. In addition to the historical aspects, this work also aimed to show how the nation-states produce excessive national sentiments among their citizens through schools and media channels. Particularly history education proved effective in creating the negative images of others in our minds that paved the way for ethnic strife and wars.
Ključne besede:
Nationalism
,
nation-states
,
Southeast Europe
,
history education
,
media.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Potovanje 2.0
Uporaba spletne analitike za promocijo tržne kampanje
Vpliv epidemije covid-19 na uporabo družbenih omrežij v slovenskih občinah
Vpetost odnosov z javnostmi v družbena omrežja
Družbeni mediji kot trženjsko orodje
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Spletna družbena omrežja kot marketinško komunikacijsko orodje (študija primera)
Trženje na družbenih omrežjih
Dezinformacija v času koronavirusa
Poslovni potencial družbenega omrežja Instagram na primeru podjetja X
Vplivnostni marketing kot strategija mednarodnega trženjskega komuniciranja
Nazaj