Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Raketa – učenje z raziskovanjem
ID
Erjavec, Nuša
(
Avtor
),
ID
Turnšek, Nada
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(6,84 MB)
MD5: 77E5098A237AE3ED8E8A68E1017F156F
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/5590/
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu Raketa – učenje z raziskovanjem predstavljam pristop učenja z raziskovanjem v okviru enomesečnega projekta, ki sem ga izvedla v vrtcu. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu sem predstavila, kaj je učenje in kako se učijo otroci v predšolskem obdobju, kakšen je pomen aktivnega učenja v vrtcu, učenja z raziskovanjem in projektnega dela. V empiričnem delu sem predstavila projekt Raketa, ki sem ga zasnovala po načelih zaprtega tipa raziskovanja. Zanimali so me moja vloga – vloga vzgojiteljice pri učenju z raziskovanjem, prednosti in pomanjkljivosti učenja z raziskovanjem, njegov vpliv na motivacijo otrok in interakcije med otroki. Ugotovila sem, da takšen način dela zahteva od vzgojitelja več časa za načrtovanje, večjo fleksibilnost in odzivanje na ideje posameznega otroka. Otroci so bili ves čas projekta izjemno notranje motivirani in aktivni. Vzdušje v skupini je bilo prijetno in sodelovalno, izrazitejše so bile interakcije med običajno bolj zadržanimi otroki. Otroci so se počutili pomembne, saj so lahko soustvarjali vrtčevski vsakdan, hkrati pa je bilo znanje, ki so ga usvajali, trajnejše.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
aktivno učenje
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-106236
COBISS.SI-ID:
12319561
Datum objave v RUL:
27.03.2019
Število ogledov:
5524
Število prenosov:
210
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ERJAVEC, Nuša, 2019,
Raketa – učenje z raziskovanjem
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 4 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=106236
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Rocket – inquiry-based learning
Izvleček:
In the diploma thesis Rocket – inquiry-based learning I present the learning by research approach I carried out during a month-long kindergarten project. The thesis consists of two parts, theoretical and empirical. In the theoretical part, I presented what learning is, how preschool children learn, the importance of active learning, inquiry-based learning and project work. In the empirical part, I presented the project Rocket, which I based on the principles of closed type of research. I was interested in my role – the role of educator – in learning by research, the advantages and disadvantages of inquiry-based learning, and the impact it has on the motivation of children and the interaction between them. I have found that such methods require the teacher to have more time to plan, be more flexible and respond to the ideas of an individual child. The children were extremely internally motivated and active throughout the entire project. The atmosphere in the group was pleasant and cooperative, and interactions among normally more reserved children were more prominent. Since children helped co-create the kindergarten day-to-day they felt more important, and at the same time, the knowledge they gained was more permanent.
Ključne besede:
active learning
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Volilci in politične stranke
Politika in javno mnenje
Državljan in demokracija
Volitve 1992
Kdo danes še potrebuje državne meje?
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Ni podobnih del
Nazaj