Podrobno

Od navijaštva do vojne v Jugoslaviji : diplomsko delo
ID Šafarič, Aleš (Avtor), ID Repe, Božo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Guštin, Damijan (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Safaric-Ales.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nogometni navijači
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Šafarič]
Leto izida:2008
Št. strani:79 f.
PID:20.500.12556/RUL-10589 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:94(497.1)
COBISS.SI-ID:27643997 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3264
Število prenosov:416
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠAFARIČ, Aleš, 2008, Od navijaštva do vojne v Jugoslaviji : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Šafarič. [Dostopano 17 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Safaric-Ales.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. ǂThe ǂimpact of perceived social responsibility on consumer trust
  2. Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
  3. ǂThe ǂinfluence of perceived corporate social responsibility on consumer's willingness to buy services
  4. Consumer attitudes towards socially responsible brands
  5. Lojalnost znamki in programi lojalnosti
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Does customer loyalty depend on corporate social responsibility?
  2. Slovenian companies and corporate social responsibility
  3. Social responsibility of enterprises business
  4. Družbena odgovornost v izbranem podjetju

Nazaj