izpis_h1_title_alt

Stili spoznavanja in učenje matematike s fizičnimi ter virtualnimi pripomočki
ID Nemanič, Tadeja (Avtor), ID Magajna, Zlatan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5533/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V magistrski nalogi obravnavam vpliv stila spoznavanja na delo s fizičnimi in virtualnimi učnimi pripomočki pri pouku matematike. V teoretičnem delu predstavljam značilnosti fizičnih in virtualnih učnih pripomočkov in razlike med njimi. Na učinkovitost uporabe učnih pripomočkov vplivajo številni dejavniki, med drugim tudi spoznavni stili učencev. Fizične in virtualne pripomočke zato povežem z učnimi stili po Kolbu in stili spoznavanja po Rancourtu. Predstavim značilnosti posameznih stilov in vprašalnik stilov spoznavanja po Rancourtu. Empirični del naloge temelji na kvantitativni raziskavi, v okviru katere ugotavljam, kako uspešni so učenci noetičnega, empiričnega in racionalnega modusa pri reševanju nalog na fizični in na virtualni geoplošči. Ugotavljam tudi uspešnost učencev pri delu s fizično in virtualno geoploščo glede na to, ali učenec raje dela s fizično geoploščo, virtualno geoploščo ali brez geoplošče.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:fizični učni pripomočki
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-105836 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12249161 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.01.2019
Število ogledov:750
Število prenosov:101
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Cognitive styles and learning mathematics with virtual and concrete manipulatives
Izvleček:
The master thesis considers how cognitive styles affect the work with physical and virtual learning manipulatives in a mathematics class. In the theoretical part, I present the characteristics of virtual and physical manipulatives and the differences between them. The effectiveness of the use of learning manipulatives depends on several factors, including the way in which pupils elaborate the acquired information in the classroom. Thus I relate physical and virtual manipulatives with Kolb’s learning styles and Rancourt's cognitive styles. I present the characteristics of various cognitive styles and the Rancourt’s questionnaire of cognitive styles. The empirical part of the thesis consists of a quantitative study in which pupils with predominant noetic, empiric, and rational modus solve tasks on physical and on virtual geoboard. I also consider the performance of pupils that prefer using virtual, physical or no geoboard in solving tasks using physical and virtual geoboard.

Ključne besede:physical learning manipulatives

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj