Podrobno

Zasnova za izobraževalno računalniško igro o likovnih spremenljivkah
ID Ambrožič, Nastja (Avtor), ID Selan, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zapušek, Matej (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5496/ Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,05 MB)
MD5: EAB39F954D39206CB6FF5771FC78FFCA

Izvleček
V diplomskem delu se posvečam izobraževalnim računalniškim igram in zasnovi za izobraževalno računalniško igro o likovnih spremenljivkah. V teoretičnem delu povzemam dognanja pomembnih avtorjev iz področja o tem, kaj je igra in kaj je računalniška igra. Na splošno pišem o učnem potencialu izobraževalnih računalnikih iger, njihovih koristih in negativnih izkušnjah pri uporabi ter o učinku na učenje, motivacijo in dinamiko razreda. Igra, ki jo bom zasnovala, je preplet tehnologije in likovne umetnosti, zato so v diplomskem delu opisane tudi likovne spremenljivke, saj so le-ta glavna vsebinska tema. V empiričnem delu je opisan model za razvoj iger - SADDIE in preplet z idejami, kako bi igra izgledala. Opisala sem kakšna bi bila podoba in vsebina. Opisani in skicirani so zametki karakterjev, opisano je tudi, kaj bi učenci počeli v fantazijskem svetu likovnih spremenljivk in na kakšen način so učni cilji povezani s cilji igre. Ključne besede

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževalna računalniška igra
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-105715 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12224841 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.12.2018
Število ogledov:1882
Število prenosov:239
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
AMBROŽIČ, Nastja, 2018, Zasnova za izobraževalno računalniško igro o likovnih spremenljivkah [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=105715
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Design for an educational computer game about art variables
Izvleček:
This thesis is dedicated to educational computer games. It also contains a rough design for educational computer game about art variables. In the first theoretical part, I summarized the findings of important authors from this field – what the game in general is and what is a computer game. I am writing about the learning potential of educational computer games, their benefits and negative experience of use, their impact on learning, study motivation and how playing games in class affects the dynamics between pupils. The game I intend to develop is a mix of a technology and fine art which is why the thesis also describes art variables, as they are the main topic. In the practical part of my thesis, I described a model for game development– SADDIE, and, combined the model with my personal ideas as well. I described what the image and content would be, sketches of characters are included, what the (pupil) players would do in the fantasy world of art variables and how are the learning goals linked to the final goals of the game.

Ključne besede:educational computer game

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Pogled spremljevalcev gibalno oviranih otrok v rednih osnovnih šolah na inkluzijo
  2. Vključevanje otroka s posebnimi potrebami v osnovno šolo
  3. Odnos osnovnošolcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo (v OŠ Savo Kladnik Sevnica)
  4. Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šolo
  5. Stališča staršev in šolskih svetovalnih delavcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Stališča učiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  2. Stališča razrednih in predmetnih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  3. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v slovenske redne osnovne šole
  4. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje: perspektiva strokovnih in svetovalnih delavcev
  5. Stališča vzgojiteljev in učiteljev o pogojih za uspešno vključevanje otrok s posebnimi potrebami v večinske vrtce in osnovne šole

Nazaj