Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Obisk gozda kot del programa vzgoje in izobraževanja v slovenskih vrtcih
ID
Golob, Aleš
(
Avtor
),
ID
Nastran, Mojca
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,36 MB)
MD5: 9D9E6EC0E715E4F1B7CDE69290D73BC8
Galerija slik
Izvleček
Naš namen je ugotoviti, ali se pojavljajo razlike v odnosu do gozda med vzgojiteljicami Mreže gozdnih vrtcev in šol Slovenije ("gozdni vrtci" – G) in tistimi, ki jih v Mreži ni ("splošni vrtci" – S). Naloga se osredotoča na tri sklope: obiskovanje gozda, gozd kot vzgojno-učno okolje ter ovire pri obiskovanju gozda. Podatke smo pridobili s pomočjo spletne ankete na vzorcu 133 vzgojiteljic (30 G). Ugotavljamo, da G gozd obiskujejo pogosteje, enakomerneje preko celega leta, se v njem zadržijo dlje časa ter ga večkrat obiščejo v slabšem vremenu. Kot najpogostejši razlog za obisk gozda S navajajo učenje o naravi, medtem ko G najbolj poudarjajo pomen za zdrav in celosten razvoj otrok. Tri četrtine G se nahajajo v območju gozdnatosti med 20 do 39 % in 40 do 62 %, med S pa je skoraj polovica takšnih, ki se nahajajo v območju gozdnatosti pod 20 %. Med najbolj zaželenimi elementi pri obisku gozda so odmrl les, podrast in voda. Kot izrazito neprimerno okolje za izvedbo dejavnosti v naravi se kaže gošča, med bolj primernimi pa sta panjevec in debeljak. V nalogi predlagamo nekaj smernic, ki bi jih lahko upoštevali pri gospodarjenju z gozdovi v bližini vrtcev.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
vrtci
,
gozdna pedagogika
,
obisk gozda
,
krajinski tipi
,
razvoj otrok
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-105484
COBISS.SI-ID:
5268902
Datum objave v RUL:
02.12.2018
Število ogledov:
2690
Število prenosov:
483
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GOLOB, Aleš, 2018,
Obisk gozda kot del programa vzgoje in izobraževanja v slovenskih vrtcih
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=105484
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Visiting forest as part of education program in Slovenian kindergartens
Izvleček:
We want to find out if there are differences in the way pedagogical workers perceive forest between those that are part of The Slovenian Network of Forest Kindergartens and Schools ("forest kindergartens" – F), and those that are not part of The Network ("general kindergartens" – G). The thesis focuses on three areas: visiting forest, forest as educational environment and limitations when visiting forest. Data was collected with web survey, on sample of 133 educators from kindergartens (30 F). Results show, that F visit forest more frequently, more evenly through the year, spend there more time, and are more likely to visit it in less favourable weather conditions. G point out that they visit forest mostly to learn about the nature, while F emphasize the importance of children's healthy and all-around development. Three quarters of F are in areas with 20–39 % and 40–62 % forest coverage, while almost half of G are in the areas of forest coverage of less than 20 %. The most desirable elements when visiting forest are dead wood, forest undergrowth and water. It is highly unlikely that educators would visit sapling stand, on the opposite they favor coppice and old growth forest. We propose few guidelines that could be used in the forest management practice in areas near kindergartens.
Ključne besede:
kindergartens
,
forest pedagogics
,
visiting forest
,
landscape type
,
children development
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Zavezniške konference med drugo svetovno vojno
Litija med drugo svetovno vojno 1941-1945
Položaj žensk med drugo svetovno vojno (Sežana z okolico)
Analiza učinkovitosti nemških podmornic med drugo svetovno vojno v atlantski kampanji
Primerjava vloge artilerije med drugo svetovno vojno
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Ruske ženske v zraku med drugo svetovno vojno
Nemška okupacija ozemlja današnje Slovenije med drugo svetovno vojno in izgon prebivalstva v Nemčijo
Pomen in delovanje dvojnih vohunov med drugo svetovno vojno
Vloga železnice pri gospodarskem izkoriščanju Slovenije med drugo svetovno vojno
Nazaj