izpis_h1_title_alt

Razkol med znanostjo in umetnostjo
ID Kroflič, Tjaša (Avtor), ID Koštrun, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,80 MB)
MD5: BD4A0E67CDBC42201B2BF7D178A0C37D

Izvleček
Vsebina magistrskega dela govori o domnevnem razkolu med znanostjo in umetnostjo. Ali razkol med njima sploh obstaja in kako je videti v praksi. V delu je najprej predstavljenih nekaj avtorjev, ki se ukvarjajo s povezovanjem znanosti in umetnosti, nato se osredotoča na fotografe, ki so beležili znanstvena odkritja ter nadaljuje na raziskovanje znanstvene fotografije ? rentgenske fotografije. Opisuje njeno odkritje, uporabo rentgenskih žarkov danes in umetnike, ki ustvarjajo z rentgenskimi posnetki. Za rentgensko fotografijo sem se odločila, ker me zelo privlači njen videz. Kontrastne, temne fotografije in motiv, ki je (načeloma) neprepoznaven, neznan ter očem neviden, pa vendar je tam. Na koncu je kratko poglavje o abstrakciji, ki se navezuje na praktično delo ? kako znanstveno fotografijo pretvoriti v umetniško delo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Vizualne komunikacije, fotografija, rentgen, znanost, umetnost, abstrakcija, magistrsko delo
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-105410 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.11.2018
Število ogledov:1472
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A divide between science and art
Izvleček:
The master’s thesis deals with the supposed division between the science and the arts. Does a divide between them really exist and how does this look like in practice? A number of authors who deal with the connection between the science and the arts are presented first. They are followed by photographers who record scientific discoveries. Furthermore, the exploring the scientific photography – X-ray photography is presented. The thesis describes its discovery, the use of X-rays today, and the artists who create using X-ray images. I chose the X-ray photography because I am drawn to its appearance. Contrasted, dark photographs and the motif which is (in principle) unrecognizable, unknown and invisible to the eye, and yet it is there. The last part of the paper features a chapter on abstraction linked to practical work. It is explained how to change the scientific photography into an artwork.

Ključne besede:Visual communications, Photography, X-Ray, Science, Art, Abstraction, MA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj