Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Pisno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
ID
Ozebek, Nina
(
Avtor
),
ID
Resnik Planinc, Tatjana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Štefanc, Damijan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,04 MB)
MD5: A75B5BE2E5050759696F4ADE225D12F4
PDF - Priloga,
prenos
(860,36 KB)
MD5: 20374422E5DEF01AAAE1450F56687B78
PDF - Priloga,
prenos
(4,99 MB)
MD5: 1C835B82A908BBDD65B552FEE62DD6A9
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Galerija slik
Izvleček
Ocenjevanje znanja je pomembna sklepna faza učnega procesa, zato mu je potrebno posvetiti veliko pozornosti. V začetku magistrskega dela so opisane značilnosti ocenjevanja znanja – opredelitev pojma, zakonodaje na tem področju, namena, vrst, oblik in načinov ocenjevanja. V nadaljevanju smo se osredotočili na pisno ocenjevanje znanja in podrobno opredelili faze uspešnega pisnega ocenjevanja znanja. Na koncu teoretičnega dela smo predstavili priporočila različnih avtorjev, kako na različnih ravneh izboljšati kakovost pisnih preizkusov znanja. V empiričnem delu smo opravili kvalitativno analizo dokumentov (pisnih preizkusov znanja). Z analizo pisnih preizkusov znanja smo odgovorili na temeljno vprašanje, v kolikšni meri so učitelji z nalogami zadostili kriterijem za kakovosten preizkus znanja. Kriterije smo razčlenili na štiri področja in na tej podlagi tvorili posamezna raziskovalna vprašanja. V zaključnem delu magistrskega dela smo predstavili izsledke analize, s katero smo ugotovili, da imajo učitelji geografije precej težav pri oblikovanju pisnih preizkusov znanja. Pričakovali smo jih manj, zato smo v sklep zapisali nekaj napotkov v pomoč učiteljem.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Ocenjevanje znanja
,
pisni preizkus znanja
,
geografija
,
Bloomova taksonomija
,
tipi nalog.
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-105372
Datum objave v RUL:
22.11.2018
Število ogledov:
4472
Število prenosov:
1809
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
OZEBEK, Nina, 2018,
Pisno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=105372
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Written assessment of geographical knowledge in elementary school
Izvleček:
Assessment of knowledge is an important final phase of the teaching process and therefore requires a great deal of attention. The initial part of this master’s thesis describes the characteristics of knowledge assessment – its definition, legislation in this field, its purpose, types, forms and methods of assessment. The thesis continues by focusing on written assessment of knowledge and defining the phases of a successful written assessment of knowledge in detail. The conclusion of the theoretical part contains recommendations from various authors on how to improve the quality of written examinations at different levels. The empirical part encompasses a qualitative document analysis (written examinations). By analyzing samples of written examinations, we were able to answer a fundamental question: to what extent were the examination tasks given by teachers able to satisfy the criteria for a suitable examination. The criteria were grouped into four areas and based on this, individual research questions were formed. The concluding part of this master’s thesis presents the results of the analysis, which determined that geography teachers have considerable trouble designing written examinations. This was expected, yet to a lesser degree, hence the conclusion contains some directions that might be of help to teachers.
Ključne besede:
Knowledge assessment
,
written examination
,
geography
,
Bloom's taxonomy
,
examination task types.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Vpliv ohljevalne hitrosti in nukleacijskega potenciala na mehanske lastnosti zlitine AlSI9Cu
Vpliv ohlajevalne hitrosti in nekovinskih vključkov na strjevanje zlitine AlSi10Mg
Vpliv vakuumskega taljenja na potek strjevanja elektroliznega aluminija in zlitine AA6082
Vpliv hitrosti ohlajanja na reološke, termične in morfološke lastnosti polietilenov nizke oziroma visoke gostote
Vpliv deleža sekundarnega aluminija na strjevanje zlitine 6082
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Quasicrystalline phase in melt-spun Al-Mn-Be ribbons
Vpliv ohlajevalne hitrosti na mikrostrukturo zlitine Al-Mn-Be
Vpliv pogojev strjevanja na mikrostrukturo zlitin in kompozitov s sestavo AlSi17Cu5
Karakterizacija hitro strnjene zlitine Cu-Nb
Izdelava kompozitov AlSi7+SiC po postopku reolitja
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Nazaj