Podrobno

Achieving economic sustainability through corporate social responsibility : master's thesis
ID Filipovski, Martin (Avtor), ID Jaklič, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/filipovski2864-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:case study, British Petroleum, analiza, enterprises, social responsibility, theory, sustainable development, value, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Filipovski]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 75 str.
PID:20.500.12556/RUL-104672 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:24542950 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.10.2018
Število ogledov:1731
Število prenosov:171
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
FILIPOVSKI, Martin, 2018, Achieving economic sustainability through corporate social responsibility : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Filipovski. [Dostopano 28 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/filipovski2864-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Doseganje ekonomske trajnosti prek družbene odgovornosti gospodarskih družb
Ključne besede:podjetje, družbena odgovornost, teorija, trajnostni razvoj, vrednost

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Corporate social responsibility practices in international hotel chains
  2. Družbena odgovornost v športnih organizacijah: analiza panoge surfanja
  3. Analiza družbene odgovornosti podjetij v Srednji in Vzhodni Evropi
  4. Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
  5. Zaznava družbene odgovornosti in ugleda podjetij s strani trajnostno naravnanih posameznikov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Slovenska podjetja in družbena odgovornost
  2. Družbena odgovornost multinacionalnih podjetij
  3. Družbena odgovornost poslovanja podjetij
  4. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
  5. Družbena odgovornost in trajnostni razvoj v mednarodnem poslovanju

Nazaj