izpis_h1_title_alt

Radijska igra in njene dramaturške specifike : magistrsko delo
ID Blazinšek, Kaja (Avtor), ID Novak, Boris (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,10 MB)
MD5: 7BF1040044AF7722E0A8BF3C8713413A

Izvleček
Pričujoče magistrsko delo se ukvarja z radijsko igro in njenimi dramaturškimi specifikami, ki izhajajo iz zvočne in slušne narave. Na začetku magistrskega dela smo skušali radijsko igro na podlagi njenih besedilnih, izvedbenih in recepcijskih značilnosti umestiti v polje literarnih zvrsti. Pod drobnogled smo vzeli temeljne elemente radijske igre. Te smo spotoma kontekstualizirali z izbranimi primeri. V nadaljevanju smo se z apliciranjem Jakobsonovega komunikacijskega modela posvetili funkciji besede in njenemu razmerju z govorom in glasom. S poskusom vpeljave fenomenološke analize literarnega dela smo skušali pokazati in nakazati posebno mesto radijske igre med literarnimi zvrstmi, predvsem v ozirih na njeno zvočno udejanjanje in recepcijo. Magistrsko delo se končuje s poskusom semiotične analize radijske igre. Naslonili smo se na teorijo znaka Charlesa S. Peirca in na njegovo pojmovanje znaka v trihotomiji ikona, indeks in simbol. S tem smo skušali zarisati morebitne nadaljnje možnosti raziskovanja radijske igre skozi specifičen naratološki aparat.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:literatura in glasba, radijska igra, literarna teorija, fenomenologija, semiotika, magistrska dela
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Blazinšek]
Leto izida:2018
Št. strani:77 str.
PID:20.500.12556/RUL-104084 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81'22:659.145
COBISS.SI-ID:67871842 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2018
Število ogledov:1181
Število prenosov:400
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
This master's thesis deals with radio play and its dramaturgical specifics which arise from its sonic and auditory nature. In the beginning of thesis, we tried to inaugurate radio play into the field of literary genres based on its textual, performative and reception characteristic. We presented and thoroughly described basic elements of radio play, and we tried to contextualize them with chosen examples. With the application of Jakobson's communicational model we tried to show the specific function of the word and its relation to speaking and sound. Introducing the phenomenological analysis of a literary work we tried to show the particular place that radio play has among other literary genres, notably regarding its sound performance and reception. In the conclusion of the thesis we tried to introduce the semiotic analysis of radio play. We turned to sign theory of Charles S. Peirce and to his naming of the sign in its trichotomy icon, index and symbol. With introducing this kind of analysis we tried to look towards possible further research of radio play through specific narratological apparatus.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj