Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Analiza in napovedovanje števila prikazov spletnih kampanj
ID
BABIČ, VID
(
Avtor
),
ID
Curk, Tomaž
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,63 MB)
MD5: 41FC362CBCD9161D46DFB58BE8802E5D
Galerija slik
Izvleček
Cilj diplomskega dela je bil pridobiti novo znanje o načinih oglaševanja in lastnostih spletnih kampanj ter napovedovanje števila prikazov kampanje po določenem obdobju trajanja le-te. V prvem delu diplomskega dela smo iz različnih virov zgradili podatkovno množico in podatke analizirali glede na različne lastnosti kampanj (število prikazov, leto aktivnosti, čas trajanja). Ugotovili smo, da obstajajo različni vzorci, predvsem pri analizi po času trajanja. V drugem delu smo preizkusili uspešnost napovedovanja števila prikazov kampanje. Uporabili smo tri različne podatkovne množice, ki so se razlikovale po času, ko začnemo zbirati podatke za napovedovanje. Za napovedovanje smo uporabili pet različnih metod (linearna regresija, regresijsko drevo, naključni gozdovi, metoda podpornih vektorjev, k najbližjih sosedov). Metode smo ocenili s petkratnim prečnim preverjanjem in z različnimi merami uspešnosti.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
analiza
,
spletna kampanja
,
spletno oglaševanje
,
napovedovanje
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-103941
Datum objave v RUL:
28.09.2018
Število ogledov:
1135
Število prenosov:
191
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BABIČ, VID, 2018,
Analiza in napovedovanje števila prikazov spletnih kampanj
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 10 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=103941
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis and prediction of online campaign impressions
Izvleček:
The purpose of the diploma work was to gain new knowledge about the methods of advertising, the characteristics of online campaigns and to predict the number of campaign impressions after a certain period of duration. In the first part of the thesis, we built a data set from different sources and analyzed the data according to different campaign characteristics (number of impressions, year of activity, duration). We discovered different patterns, especially in terms of campaign duration. In the second part, we tested the performance of predicting the number of campaign impressions. We used three data sets that differed by the time we started to collect forecasting data. We used 5-fold cross-validation to evaluate five regression methods (linear regression, regression tree, random forests, support vector machine, k nearest neighbors) for the task.
Ključne besede:
analysis
,
online campaign
,
online marketing
,
prediction
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
damage development during cold forming of sheet forming
Termodinamska karakterizacija nastajanja nekovinskih vključkov v jeklu za globoki vlek
Karakterizacija izločevalno utrjevalnega jekla UTOPNiCu
Determination of elastomechanical properties of wood by ultrasound
Ageing of SINOXX 4542 steel
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Vpliv gostote na mehanske lastnosti jekla, proizvedenega s prškasto metalurgijo
The influence of low operating temperatures on mechanical properties of steels
Complex interdependency of microstructure, mechanical properties, fatigue resistance, and residual stress of austenitic stainless steels AISI 304L
Influence of strength mismatching on mechanical properties of weld joint on steel S500
Nazaj