Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Razvoj samozagonskega sinhronskega motorja s trajnimi magneti višjega razreda izkoristka
ID
Majcen, Aleš
(
Avtor
),
ID
Miljavec, Damijan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(10,62 MB)
MD5: 45D122F3A2493B400AB98D8F8EFC1FA6
Galerija slik
Izvleček
V magistrskem delu je predstavljen razvoj samozagonskega sinhronskega motorja s trajnimi magneti za doseganje višjega razreda izkoristka. Za model je bil uporabljen motor oziroma v industriji uporabljen motor podjetja Bartec Varnost. Jedro magistrskega dela se začne s poglavji dve, tri in štiri, kjer je prikazan razvoj simulacijskega modela (v programskem paketu Flux 11.2. proizvajalca Cedrat [1]) za izračun karakteristik izhodiščnega asinhronskega motorja. V četrtem poglavju sledi tudi primerjava karakteristik simulacijskega modela izhodiščnega asinhronskega motorja z meritvami iz laboratorija za preizkušanje elektromotorjev podjetja Bartec Varnost. Dognano je bilo, da simulacijski model deluje ustrezno. V poglavjih pet, šest in sedem je kronološko predstavljen razvoj samozagonskega sinhronskega motorja s trajnimi magneti. Vsa tri poglavja so poleg simulacijskih modelov, podkrepljena še z izdelavo lastnih prototipov ter so na koncu še izmerjeni in podkrepljeni z meritvami. V poglavjih pet in šest je prikazan razvoj samozagonskega motorja s površinsko nameščenimi magneti. Sledi razlaga zakaj omenjeni dizajn motorja oziroma rotorja ni primeren. V sedmem poglavju razpredam razvoj alternativne rešitve, in sicer razvoj samozagonskega motorja s potopljenimi magneti in bakreno zagonsko kletko. V dotičnem poglavju se izkaže, da je alternativni pristop obrodil sadove, saj so bile izmerjene karakteristike motorja boljše od pričakovanih.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
samozagonski sinhronski motor
,
potopljeni magneti
,
povšinsko nameščeni magneti
,
Flux
,
Cedrat
,
ILSPMSM
,
SLSPMSM
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-103937
Datum objave v RUL:
28.09.2018
Število ogledov:
1535
Število prenosov:
403
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MAJCEN, Aleš, 2018,
Razvoj samozagonskega sinhronskega motorja s trajnimi magneti višjega razreda izkoristka
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=103937
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Development of high efficiency class self-starting synchronous permanent magnet motor
Izvleček:
The following work deals with the self-starting synchronous motor with permanent magnets. The purpose of the work is to obtain a high level of motor efficiency. The machine prototype is based on an electric motor taken from company Bartec Varnost production line. The core of the aforementioned work starts with chapters two, three, and four which deal with the development of the simulation model. The model forms the basis for the calculations of the referential induction motor characteristics. Chapter four deals with the comparison between the simulated characteristics of referential induction motor and the measured results obtained from the Bartec Varnost testing laboratory. According to the findings the referential induction motor works as it was anticipated. Chapters five, six, and seven describe in the chronological order the development of the self-starting synchronous motor prototypes. In all three chapters the use of simulation models lead us to the manufacturing of different prototypes. The chapters five and six deal more in detail with the development of the self-starting synchronous motor with surface mounted magnets. In these two chapters is also explained why this technique is not appropriate. Meanwhile, chapter seven describes the alternative solutions e.g. the development of the self-starting synchronous motor with interior permanent magnets and with a copper squirrel cage. This chapter is the most fruitful and the measured characteristics of the last prototype surpass the anticipated ones.
Ključne besede:
self-starting synchronous motor
,
interior permanent magnets
,
surface mounted magnets
,
Flux
,
Cedrat
,
ILSPMSM
,
SLSPMSM
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Aktivno zmanjševanje valovitosti navora sinhronskega motorja s trajnimi magneti
Minimizacija nihanja vrtilnega momenta sinhronskega motorja s trajnimi magneti
Vodenje večfaznega sinhronskega motorja s trajnimi magneti
Pregled optimizacijskih metod in optimizacija sinhronskega motorja s trajnimi magneti
Elektronska enota za brezsenzorsko vodenje sinhronskega motorja s trajnimi magneti
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Analiza in izračun sinhronskega motorja s trajnimi magneti na cilindričnem rotorju
Regulacija hitrosti sinhronskega motorja s trajnimi magneti
Analiza magnetnih sklepov sinhronskega motorja s trajnimi magneti
Analiza vektorsko reguliranega sinhronskega motorja s trajnimi magneti z uporabo trenutnih moči
Računalniška meritev sinhronskih motorjev s trajnimi magneti (SMPM)
Nazaj