izpis_h1_title_alt

Proces revitalizacije in umeščanje »eating out« v javni mestni prostor: primer »Odprta kuhna« v Ljubljani
ID Istenič, Barbara (Avtor), ID Hočevar, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,08 MB)
MD5: 4E2B1F13ED5FD12468E1CF43D8427A88

Izvleček
Magistrsko delo se osredotoča na namen priljubljenega kulinaričnega dogodka »Odprta kuhna« in njegovo dejansko uporabo (razmerje med komercialnostjo in sociabilnostjo), tipologijo uporabnikov (medsebojni vpliv uporabnikov in ponudnikov storitev), vpliv dogodka »Odprta kuhna« na javno življenje v Ljubljani in na vlogo lokacije kot prizorišča javnega (fiksnost in premakljivost prizorišč). Na podlagi naštetega, v začetku raziskovanja predpostavljam vpliv dogodka »Odprta kuhna« na delovanje osrednje ljubljanske tržnice na Pogačarjevem trgu v Ljubljani, kot urbanega javnega prostora, in bližnjih lokacij v celoti. Predpostavljam, da prizoriščnost tržnice omogoča diverzificirano dogodkovnost. Ključna relevantnost se izkazuje v pomenu dogodkovnosti in prizoriščnosti pri vzpostavljanju sodobnega razumevanja javnega v fizičnem prostoru. Med raziskovanjem prizoriščnosti, definiram simbolnost, občasnost, razločljivost in dogodkovnost tržnice. Slednje je analizirano na teoretski in empirični podlagi (intervjuji), s poudarkom na raziskovanju javnega prostora, revitalizacije, prehrambnih trendov in pomena hrane, lokacije (Pogačarjev trg), mestne tržnice, dogodka »Odprta kuhna« in njegovih obiskovalcev (navade prehranjevanja izven doma oziroma »eating out«).

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Prehranjevanje izven doma, urbani javni prostor, tržnica, revitalizacija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103849 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:35841373 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2018
Število ogledov:1171
Število prenosov:299
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Revitalization process and positioning of eating out in an urban public space: on example of »Odprta kuhna« in Ljubljana
Izvleček:
Master's thesis focuses on the purpose of the popular culinary event »Odprta kuhna« and its actual use (the relationship between commercialism and sociability), typology of users (interaction between users and service providers), impact of event »Odprta kuhna« on public life in Ljubljana and location’s role as a public venue (fixedness and mobility of venues). In the beginning of the research, I assume the influence of event »Odprta kuhna« on the operation of the Ljubljana’s central grocery market at Pogačarjev trg in Ljubljana, as an urban public space, and the surrounding locations. I assume that the venue of the market allows for diversified happenings. Key relevance is shown in the sense of happenings and the venue in the establishment of a modern understanding of public in the physical space. While researching the venue, I define symbolism, occasionality, distinctiveness and market happenings. The latter is analyzed on a theoretical and empirical basis (interviews), with emphasis on exploration of public space, revitalization, food trends and importance of food, location (Pogačarjev trg), city market, event »Odprta kuhna« and its visitors (eating habits outside the home, »eating out«).

Ključne besede:Eating out, urban public space, market, revitalization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj