izpis_h1_title_alt

Uporaba cenovne elastičnosti pri veletrgovcu v blagovni skupini sadja in zelenjave : diplomsko delo
ID Lakner, Janez (Avtor), ID Udovč, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,32 MB)
MD5: AAC370D4DCD28C4702F582ABD88D5A5A
PID: 20.500.12556/rul/638d7e87-40a6-4c7f-9596-d498450eb511

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, trženje kmetijskih pridelkov, sadje, vrtnine, planiranje količin, cene, cenovna elastičnost, povpraševanje, trgovina na debelo, nabavno trženje, prodajno trženje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Lakner]
Leto izida:2011
Št. strani:IX, 40 f.
PID:20.500.12556/RUL-1035 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.433:339.163:339.3:338.51(043.2)
COBISS.SI-ID:6864505 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1772
Število prenosov:384
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing of farm produce, planning quantities, fruits, vegetables, prices, price elasticity, demands, wholesale trade, sales marketing, purchase marketing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj