Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Strojno učenje obnašanja inteligentnih agentov v računalniških igrah
ID
Penca, David
(
Avtor
),
ID
Bosnić, Zoran
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(6,79 MB)
MD5: 93DDC2CADF6FBC7B51BE373E84B0227F
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu predstavljamo pristop programiranja igralcev v večigralskih spletnih igrah, ki temelji na metodah strojnega učenja. Pokazati želimo, da lahko posameznim likom določimo poteze, ki jih lahko izvajajo, jim podamo informacije o njihovem okolju in jih prepustimo, da si na podlagi bojev s človeškimi igralci ustvarijo igralno taktiko. Pristopi, ki temeljijo na sprotnem strojnem učenju taktik likov, lahko zmanjšajo čas, porabljen za programiranje, hkrati pa omogočajo prilagajanje nasprotnikov taktikam igralcev brez dodatnega dela programerjev. Tako dobimo igralce, ki se čez čas izboljšujejo in so robustni na izkoriščanje uveljavljenih taktik s strani človeškega igralca. Osredotočili smo se na spodbujevano učenje in na evolucijske algoritme, saj sta oba pristopa primerna za sisteme, ki se učijo na podlagi številnih interakcij s človeškimi nasprotniki. Naše rešitve smo implementirali v igralnem pogonu Unreal Engine 4.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
strojno učenje
,
Q-učenje
,
genetski algoritmi
,
računalniške igre
,
inteligentni agenti
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-103413
Datum objave v RUL:
17.09.2018
Število ogledov:
1656
Število prenosov:
366
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PENCA, David, 2018,
Strojno učenje obnašanja inteligentnih agentov v računalniških igrah
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=103413
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Machine learning of character behavior in computer games
Izvleček:
In our thesis we present an approach for programming enemy characters in online multiplayer games that is based on machine learning algorithms. We wish to demonstrate, that it is possible to specify the available actions for specific characters, implement sensing of their environment and let them learn the tactics on their own, by fighting human players. Approaches based on machine learning have the potential to reduce the time needed for programming as well as enable the characters to adapt to current player tactics, without any additional programming. By using such programming methods we are able to create characters which get better over time and are not vulnerable to exploitation of established tactics by the players. We have focused mainly on reinforcement learning and evolutionary algorithms, because both approaches are suitable for use in systems that learn from numerous interactions with human players. We have implemented our prototype in the Unreal Engine 4 game engine.
Ključne besede:
machine learning
,
Q-learning
,
genetic algorithms
,
computer games
,
inteligent agents
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Internacionalizacija visokega šolstva v Sloveniji in na Nizozemskem po implementaciji bolonjskega procesa
Vloga potrjevalnega odkrivanja pri razvoju kulture kakovosti v visokem šolstvu
Pomen povratne informacije med študenti v visokem šolstvu v Sloveniji
Bologna
Bologna revisited
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Pravni vidik spremljanja zaposljivosti diplomantov v povezavi s kakovostjo slovenskega visokega šolstva
Postopki presoje kakovosti Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu
Kazalniki kakovosti in študijska dejavnost v visokem šolstvu
Zagotavljanje kakovosti v slikovni diagnostiki dojke
Zagotavljanje kakovosti v gradbeništvu - projektiranju
Nazaj