Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Skepticizem potrošnikov do ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih
ID
Vinter, Katarina
(
Avtor
),
ID
Podnar, Klement
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,53 MB)
MD5: 348B02F0CBE1E0AF9B12492352F2AD76
Galerija slik
Izvleček
Skepticizem potrošnikov je dandanes še vedno prisoten pojem, kljub temu, da vedno lažje dostopamo do informacij. Lahko ga apliciramo tudi na skepticizem do ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih. Ekološka živila postajajo vedno bolj priljubljena in dostopna širši populaciji, posledično pa se na trgu pojavlja tudi vedno več ekoloških oznak. Skepticizem potrošnikov do ekoloških oznak na živilih je tako odvisen od najrazličnejših dejavnikov, med njimi sta tudi nezaupanje in informiranost. Nezaupanje potrošnikov naj bi bilo prisotno predvsem zaradi zavajanja v zelenem oglaševanju, medtem ko je večja potreba po informiranju potrošnikov lahko posledica velikega števila ekoloških oznak na trgu. Zanimalo me je torej, kako močno nezaupanje in informiranost vplivata na skepticizem potrošnikov. Vpliv dejavnikov sem preverjala s pomočjo kvantitativne raziskave, v katero je bilo vključenih 198 enot, ter prišla do ugotovitve, da izmed dveh preučevanih dejavnikov nezaupanje vpliva na večjo stopnjo skepticizma potrošnikov do ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih, medtem ko prve hipoteze nisem mogla potrditi.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
skepticizem
,
ekološke oznake
,
informiranost
,
nezaupanje
,
potrošnik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-103231
COBISS.SI-ID:
35929693
Datum objave v RUL:
15.09.2018
Število ogledov:
2066
Število prenosov:
452
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VINTER, Katarina, 2018,
Skepticizem potrošnikov do ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=103231
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Consumer skepticism regarding eco labels on food products
Izvleček:
Consumer skepticism nowadays is still a relevant concept, despite the fact that information is becoming easier and easier to access. It can also be applied to skepticism regarding eco-labels on food products. Organic food is becoming more and more popular and accessible among the wider population, so, consequently, more and more eco-labels are appearing on the market. Consumer skepticism regarding eco-labels on food products is thus dependent on a wide variety of factors including distrust and being informed. Consumer distrust is said to be present mainly due to »greenwashing«, while the large number of eco-labels on the market can be responsible for the increased need of consumers to be informed. I was therefore interested in how much distrust and being informed impact consumer skepticism. I tested the effect of the factors by means of a quantitative study involving 198 units, and found that meanwhile the first hypothesis involving the factor of being informed could not be confirmed, distrust on the other hand is responsible for a greater degree of consumer skepticism towards eco-labels on food products,
Ključne besede:
skepticism
,
eco labels
,
being informed
,
distrust
,
consumer
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Zasvojenost z internetom
Percepcija uporabe interneta med mladostniki
E-pacient
Načrtovanje in oblikovanje spletnih strani
Digitalni razkorak
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Pomagajmo si
Prenos podatkov po protokolu BitTorrent
Poslovno komuniciranje preko spleta
Model analize bančnega spletnega portala
Varovanje zasebnosti v internetu
Nazaj