izpis_h1_title_alt

Celostna grafična podobo društva KDR VOČ
Kosmač, Luka (Avtor), Lazar, Mihael (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,08 MB)
MD5: EC69D2B2288FDBAE47008E65EF33C14A

Izvleček
Namen diplomske naloge je doseči prepoznavnost društva KDR VOČ s pomočjo ustrezne celostne grafične podobe (CGP). V prvem delu je predstavljen CGP s teoretičnega vidika: oblikovanje, identiteta in imidž, simbol, logotip, barve ter tipografija. V drugem delu je predstavljeno društvo za katero je bila izdelana celostna grafična podoba, želje in cilji. Podrobno je opisano nastajanje CGP od začetnih skic logotipa, izbor barv za simbol in podlago, tipografija. Pisno in slikovno so opisani izdelki: tiskovina, vizitka, dopisni list, kuverta ter letak. Predstavljeni so tudi promocijski izdelki s potiskom logotipa ter članska izkaznica društva KDR VOČ. Na koncu sledi razprava, v kateri so opisani tudi rezultati ankete.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, promocijski materiali tipografija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2018
Število ogledov:750
Število prenosov:1564
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:New visual identity of KDR VOČ society
Izvleček:
The purpose of the thesis is to achieve the recognition of Kdr Voč company, through the help of an appropriate corporate identity (CI). The first part presents the aspect of CI from the theoretical point of view: design, identity and image, symbol, logo, colors and typography. The second part presents the company for which a corporate identity was created, with aspirations and objectives. CI formation, from the initial sketches of the logo, a selection of colors for the symbol and background, and typography are described in detail. The following products are described descriptively and with pictures: stationery, business card, letterhead, envelope and leaflet. We also presented the promotional products with a logo print and a membership card of Kdr voč company. Finally, the discussion also describes the results of the survey.

Ključne besede:Corporate identity, graphic design, logo, promotional products, typography

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj