Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Aplikacija za optimizacijo servisnih storitev v gostinskih lokalih
ID
MERDJADI, MARK
(
Avtor
),
ID
Solina, Franc
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,30 MB)
MD5: D402C00BD9C4BEB4C379B080061E9B98
Galerija slik
Izvleček
Odpreti lasten gostinski obrat je eden izmed najbolj pogostih podjetniških podvigov na svetu. Skoraj ni ulice, ki ne bi imela vsaj enega lokala ali nočnega kluba. Čeprav so ti obrati zaželeni med ljudmi, pa je njihov propad pogost. Do tega večinoma privede slaba organizacija, komunikacija in optimizacija delovnih procesov znotraj lokala. Gostinska oprema, kot so na primer kavni avtomati, je sestavni del kvalitetnega obratovanja lokala. Dobro ohranjena in pravilno delujoča oprema bo povečala kvaliteto izdelkov in storitev. Ko se avtomat pokvari, je v interesu obrata, da se ta popravi čim hitreje in bolje. Cilj diplomske naloge je razvoj informacijskega sistema za optimizacijo servisnih storitev v gostinstvu s pomočjo mobilnih tehnologij, ki so danes vseprisotne. Serviserjem bo sistem nudil pregled naročenih servisov, pregled opravljenih servisov in možnost pisanja in shranjevanja zapisnikov o opravljanem delu. Na drugi strani bo gostincem nudil podajo odzivov na opravljene storitve.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Android
,
mobilna aplikacija
,
HoReCa
,
popravilo
,
servis
,
lokal
,
gostinstvo
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-102586
Datum objave v RUL:
04.09.2018
Število ogledov:
1460
Število prenosov:
366
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MERDJADI, MARK, 2018,
Aplikacija za optimizacijo servisnih storitev v gostinskih lokalih
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 17 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=102586
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Application for optimization of repair services in catering establishments
Izvleček:
Starting an own catering establishment is one of the most popular business ventures in the world. Rarely are there streets, where at least one bar or a night club is not present. Although such establishment are popular among the people, they seem to suffer from a fairly high failure rate. This is most likely due to poor organization, communication and optimization of processes within the business. Catering equipment, such as coffee machines, are a fundamental part of a quality bar operation. A well kept and properly working equipment will increase the quality of the offered products and services. It is in the best interest of a business, to have their broken machines properly fixed as soon as possible. The goal of this project is to develop an information system for optimization of repair services within catering establishments, with the help of ever more ubiquitous mobile technologies. The system will allow repairmen to keep track of their orders, work and allow them to create and save records of their completed repairs. On the other hand, the catering employees will be given an option to send back feedback on completed services.
Ključne besede:
Android
,
mobile application
,
HoReCa
,
repair
,
service
,
coffee shop
,
catering
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj