izpis_h1_title_alt

Analiza in ocena kakovosti storitve
Ručigaj, Janez (Avtor), Kramar, Davorin (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,98 MB)
MD5: 04CD2801873441FF88C37438967BF9CC

Izvleček
V zaključni nalogi je predstavljena kakovost, njena zgodovina, pomembnost in pomen za uporabnika. Raziskali smo poglede nekaterih gurujev kakovosti in njihov prispevek. Bolj podrobno smo si ogledali kakovost storitve in metodo merjenja kakovosti SERVQUAL. Pogledali smo prednosti in slabosti metod, nesoglasja z metodo in nekaj alternativnih metod. Opisali smo razloge zakaj pride do slabe kakovosti in smernice na katere moramo biti pozorni za izboljšavo kakovosti. Na koncu smo s pomočjo vprašalnika ugotavljali kakovost storitve, ki jo ponuja podjetje v katerem smo izvajali raziskavo. Rezultate vprašalnika smo ustrezno analizirali in ocenili, če je kakovost storitve ustrezna ali ne.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:SERVQUAL, modeli, kakovost, vprašalniki, raziskave
Vrsta gradiva:Zaključna naloga (mb12)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2018
Založnik:[J. Ručigaj]
UDK:005:658.5(043.2)
COBISS.SI-ID:16388635 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:569
Število prenosov:217
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis and evaluation of service quality
Izvleček:
In this assignment quality, its history and its impact on the user was researched. Perspectives of the biggest gurus and their contribution to quality were researched. More accurate look at of service quality and SERVQUAL method of measurement and evaluation of quality has been taken. Positive and negative sides of SERVQUAL and alternative methods were discussed. Reasons why it comes to bad quality and guidelines for maintaining service quality were described. At the end analysis of service quality through a survey was conducted. Results and service quality were analysed and evaluated.

Ključne besede:SERVQUAL, models, quality, survey, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj