Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Mladi v prostočasnih dejavnostih: primer dijakov Gimnazije Ledina
ID
Nunić, Maja
(
Avtor
),
ID
Živoder, Andreja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(972,50 KB)
MD5: A46678BE5D8846002416D7874ACFD0B4
Galerija slik
Izvleček
Mladost je izredno pomembna faza v človekovem življenju, saj predstavlja prehod iz otroštva v odraslo življenje. Zanimivo je preučevati mladostnike v njihovem vsakdanjem življenju in v njihovem najbolj avtonomnem področju: v prostem času. V diplomskem delu Mladi v prostočasnih dejavnostih: primer dijakov Gimnazije Ledina bomo najprej teoretično in nato empirično raziskovali mladino skozi njihov pogled na prosti čas. V teoretičnem delu bomo spoznavali različne definicije mladosti in prostega časa, preučevali njuno zasnovo ter posebej izpostavili te značilnosti v slovenskem prostoru. V empiričnem delu bomo v intervjujih skušali razumeti, kaj za mlade pomeni prosti čas, kako ga preživljajo, kakšen je njihov odnos do njega ipd. ter s tem spoznavali njihove potrebe, vrednote, značilnosti, navade ter tudi (samo)identitete mladostnikov in nenazadnje tudi njih same, kar je tudi naš zadani cilj. Svoje ugotovitve bomo združili v analizo, kjer jih bomo hkrati primerjali z ugotovitvami predhodnih raziskav o prostem času mladostnikov. V sklepnem delu bomo potrdili ali ovrgli hipoteze, ki smo jih zastavili v uvodu in razmislili tudi o razvojni prihodnosti mladih v prostem času iz kritične perspektive.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
aktivnost
,
prostočasne dejavnosti
,
mladost
,
odraščanje
,
prosti čas
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-102347
COBISS.SI-ID:
35778397
Datum objave v RUL:
22.08.2018
Število ogledov:
2259
Število prenosov:
475
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
NUNIĆ, Maja, 2018,
Mladi v prostočasnih dejavnostih: primer dijakov Gimnazije Ledina
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=102347
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Adolescents in leisure time activities: an example of Ledina High School students
Izvleček:
Youth is an extremely relevant phase in a person˙s life, since it represents the transformation from childhood into adulthood, and it`s interesting to observe adolescents in their everyday life in their most autonomous field: leisure time. In my graduate thesis entitled Adolescents in leisure time activities: an example of Ledina High School students I will first theorethically, and later empirically, research young people`s views on their leisure time. In theoretical part I will present different definitions of youth and leisure time, examine their concepts, and specifically expose characteristics of these in Slovenia. In empirical part, in interviews, I will try to understand what is the meaning of leisure time for youth, how they spend it, what is their attitude towards it, etc., and recognize young people`s needs, values, characteristics, habits, (self)identities and young people in general, which is primarly my goal. My findings will be presented in the analysis, where I will compare them to previous resarches conclusions about adolescents` free time. In conclusion I will either confirm or deny hypotheses, which I made in the introduction and also reflect my ideas about the future of youth in free time from critical perspective.
Ključne besede:
activity
,
leisure activities
,
youth
,
growing up
,
leisure time
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Učenci z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Otroci z avtističnimi motnjami
Obravnava občutljivih tem pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Strategije dela z otroki z avtističnimi motnjami v osnovni šoli
Možnosti za inkluzivno vzgojo in izobraževanje otrok z Downovim sindromom v Sloveniji
Medvrstniški odnosi in učenci z avtističnimi motnjami v osnovni šoli
Socialne zgodbe kot podpora učencu z avtističnimi motnjami v prvem razredu osnovne šole
Usposobljenost pedagoških delavcev za delo z otroki s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
Nazaj