izpis_h1_title_alt

VPLIV MEDIJEV V VOLILNI KAMPANIJI ZDA: PRIMER DONALDA TRUMPA
ID ĐAKOVIĆ, BOJANA (Avtor), ID Ferfila, Bogomil (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (581,99 KB)
MD5: DFA064AC384478FA8B7D351DCE197BF4

Izvleček
Ameriške volitve so tiste, ki so najodmevnejše v svetu. Predsedniška kampanja je ena daljših, saj se začne že več kot leto dni pred volitvami. Volitve leta 2016 so veljale za umazane, saj sta si Donald Trump in Hillary Clinton prizadevala, da popolnoma diskreditirata drug drugega. V diplomski nalogi so podani odgovori na dve raziskovalni vprašanji, ki sta se pojavljali skozi celotno delo. Prvo vprašanje je, ali so na volitvah 2016 mediji pravilno in realno predstavili oba kandidata? Drugo vprašanje pa, ali so imeli socialni mediji velik vpliv pri zmagi Donalda Trumpa. V prvem delu diplome so predstavljeni ameriški politični sistem, mediji in volilna kampanja na splošno. V drugem delu je opisano, kakšen je dejanski vpliv medijev na volitve in volilno kampanjo. Predstavljena sta oba kandidata in primerjava kampanj ter rezultati. V zadnjem delu je podana primerjava vpliva socialnih medijev v letih 2008 in 2016. Na koncu naloge so podani sklep in ugotovitve o raziskovalnih vprašanjih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mediji, volilna kampanja, predsedniške volitve, socialni mediji, ZDA
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-101897 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2018
Število ogledov:2118
Število prenosov:374
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INFLUENCE OF THE MEDIA IN THE USA ELECTION CAMPAIGN: THE DONALD TRUMP EXAMPLE
Izvleček:
The United States elections are the most famous in the world. The presidential campaign is one of the longest, starting more than a year before the elections. Elections in 2016 were considered dirty, since Donald Trump and Hilary Clinton sought to completely discredit each other. The diploma thesis introduces answers to two research questions that were occurring throughout the thesis. The first question is whether the media properly and realistically introduced both candidates for the 2016 elections. And the other question is, whether the social media had a major influence on the victory of Donald Trump. First part of the thesis presents the American political system, the media, and the election campaign in general. Second part describes the actual impact of the media on the elections and the election campaign. Both candidates and comparison of campaigns are presented, as well as the results. In the last part, a comparison of the social media impact in years 2008 and 2016 is given. The end of the thesis presents conclusion and findings on the research questions.

Ključne besede:media, election campaign, presidential elections, social media, ZDA

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj