izpis_h1_title_alt

ANALIZA USPEŠNOSTI PROGRAMOV PRI INTEGRACIJI TUJCEV V IZBRANIH DRŽAVAH
ID OPRČKAL, TADEJ (Avtor), ID Kovač, Polonca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (35,45 MB)
MD5: 24E9BA95DF39BBC344EF672887FE2884

Izvleček
Preseljevanje ljudi je globalni pojav, s katerim se srečujejo vse države. Tako tudi preseljevanje državljanov tretjih držav v Evropsko unijo ni nov pojav, ampak se z njim srečujemo že dolga leta. Slovenija je kmalu po vstopu v Evropsko unijo sprejela Uredbo o integraciji tujcev, v kateri so določeni načini in pogoji vključevanja priseljencev v družbeno življenje. Eden izmed načinov vključitve je tudi udeležba v integracijskih programih. Poznavanje tako jezika kot tudi kulture države gostiteljice predstavlja prvi korak k uresničitvi želje po boljšem življenju. Cilji magistrskega dela so bili ugotoviti, zakaj se tujci odločajo za udeležbo v programu Začetna integracija priseljencev, kaj pričakujejo od samega tečaja ter kako udeležba vpliva na uspešnost pri izpitu iz slovenskega jezika na osnovni ravni. Zanimalo me je tudi, kako uspešna je slovenska integracijska politika v primerjavi z integracijskimi politikami izbranih držav (Švedska, Nizozemska in Kanada). Poleg analize obstoječe literature, zakonov, predpisov in uredb, analize poročil ter stanja v Sloveniji in izbranih državah sem do rezultatov prišel tudi z raziskavo oziroma anketiranjem udeležencev in intervjuji priseljencev. Tako sem ugotovil, da so programi učinkoviti in pozitivno vplivajo na uspešnost pri izpitu, da pa Slovenija na področju integracije še vedno ostaja za izbranimi državami. Rezultati bodo pripomogli pri oblikovanju nadaljnjih programov in pri izvajanju obstoječih pri izbranih izvajalcih. Rezultati so koristni tudi za lokalna okolja in širšo družbo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:integracija, priseljenci, državljanstvo, integracijska politika, integracijski programi
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-101884 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.07.2018
Število ogledov:1247
Število prenosov:451
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PERFORMANCE ANALYSIS OF COURSES FOR FOREIGNERS TO INTEGRATION IN SELECTED COUNTRIES
Izvleček:
Migration is a global phenomenon that all countries are facing. Therefore, the migration of third-country nationals to the European Union is an issue we have been facing for many years. Shortly after joining the European Union, Slovenia adopted a Regulation on the Integration of Foreigners, which sets out the modalities and conditions for the integration of immigrants into social life. One way to integrate is by participation in integration programmes. Knowing both the language and the culture of the host country is the first step towards realization of the wish for a better life. The aim of the master’s thesis was to find out why foreigners decide to participate in the programme Integration of immigrants, what are their expectations regarding the programme and how the participation affects the results when taking the Slovenian language exam at the basic level. I was also interested in the success of Slovenia's integration policy compared to the integration policies of selected countries (Sweden, the Netherlands and Canada). The results base on the analysis of existing literature, laws and regulations, the analysis of reports and the situation in Slovenia and selected countries. They are supported by the survey and interviews with participants and immigrants in Slovenia, Netherlands and Canada. I came to conclusion that the programs are effective and have a positive impact on the success when taking the exam, but that Slovenia’s integration policy lags behind the integration policies of the selected countries. The results will contribute to the development of further programs and the implementation of existing ones. The results are also useful for local environments and the wider society.

Ključne besede:integration, immigrants, citizenship, integration policy, integration programmes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj