izpis_h1_title_alt

Odvisnost od spletnih vsebin in zadovoljstvo v partnerskem odnosu
ID Rezar, Tina (Avtor), ID Simonič, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,54 MB)
MD5: 991822367AF5BA2B795E0F9B221E3417

Izvleček
Glavno vodilo magistrskega dela je bila raziskava fenomena odvisnosti od spletnih vsebin v povezavi s stopnjo doživljanja zadovoljstva v partnerskem odnosu. V teoretičnem delu so predstavljene definicije in vrste odvisnosti, nastanek ter razvoj odvisnosti. Prav tako so opisane značilnosti, posledice in obravnava odvisnosti. Dotaknili smo se tudi partnerskih, intimnih odnosov in opisali zadovoljstvo ter dejavnike zadovoljstva v partnerskem odnosu. Empirični del zajema predstavitev raziskave, v kateri je sodelovalo 159 udeležencev. S pomočjo pridobljenih podatkov je bilo ugotovljeno, da so udeleženci v povprečju na splošno zadovoljni s partnerskim odnosom, saj je indeks zadovoljstva s partnerskim odnosom visok. Udeleženci so poročali o minimalni izraženosti stopnje odvisnosti od spletnih vsebin. Ugotovili smo, da bolj kot so udeleženci zadovoljni s partnerskim odnosom, manjša je verjetnost odvisnosti od interneta. Rezultati so pokazali, da v nagnjenosti k odvisnosti od spletnih vsebin glede na zakonski stan, obstaja statistično pomembna razlika. Trdimo lahko tudi, da dlje kot traja zakon in starejši kot so udeleženci, manjša je nagnjenost k odvisnosti od interneta. Moški so v povprečju bolj nagnjeni k odvisnosti od spletnih vsebin, kar potrjujejo tudi nekatere že obstoječe tuje raziskave. Izsledki raziskave kažejo, da so verni bolj zadovoljni s partnerskim odnosom kot neverni, a razlika ni dovolj velika, da bi trdili, da je statistično pomembna. Iz analize zbranih podatkov je bilo ugotovljeno, da obstajajo razlike v zadovoljstvu s partnerskim odnosom glede na doseženo stopnjo izobrazbe.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vedenjska odvisnost, partnerski odnos, odvisnost od spletnih vsebin, zadovoljstvo s partnerskim odnosom, internet.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:TEOF - Teološka fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-101693 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:10828035 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.06.2018
Število ogledov:2235
Število prenosov:437
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Internet Addiction and Relationship Satisfaction
Izvleček:
The basic principle of this master's thesis was the research of correlation between the internet addiction phenomenon and the partnership satisfaction level. Core definitions and types of addictions as well as the formation and development of addictions, are presented in the theoretical part, followed by the description of characteristics, consequences and addiction treatment. This work tackles partnership, intimate relations and describes partnership relations satisfaction. The empirical part includes a presentation of a study involving 159 participants. Based on all obtained data, the results have shown that the participants were generally satisfied with their partnership relationship, based on its high satisfaction index. Nevertheless, the degree of internet addiction in most participants was found low. It has been demonstrated that a higher satisfaction level in a relationship correlates with minor internet dependency. In addition, the results of this study prove that there are statistically significant differences of internet addiction based on marital status. We can confirm that the longer the marital status and the older participants are, the lower this tendency seems to be. The existing research results demonstrated that, on average, men are more prone to internet addiction. Results from our study have also exposed that religious man and women lead more satisfactory relationships, though the difference is not statistically significant. The analysis from obtained data has also pointed out that participant’s education degree directly affects their partnership satisfaction level.

Ključne besede:behavioural addiction, partnership relation, internet addiction, partnership relation satisfaction, internet.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj