Podrobno

Virtualna resničnost v turizmu : diplomsko delo
ID Jelovčan, Tjaša (Avtor), ID Berce, Jaro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_jelovcan-tjasa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turistična industrija, virtualna resničnost, Turizem, Navidezna resničnost, Trženje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Jelovčan]
Leto izida:2018
Št. strani:35 str.
PID:20.500.12556/RUL-101116 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.946:338.48(043.2)
COBISS.SI-ID:35541341 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.05.2018
Število ogledov:5786
Število prenosov:340
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JELOVČAN, Tjaša, 2018, Virtualna resničnost v turizmu : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Jelovčan. [Dostopano 13 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_jelovcan-tjasa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Tourism, Virtual reality, Marketing, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza uvedbe upravljanja odnosov z odjemalci v podjetju
  2. Implementation of operational customer relationships management into the service company
  3. Možnosti uporabe CRM v podjetju Medico dr. Sentočnik
  4. Informacijska rešitev za učinkovito komuniciranje organizacije delodajalcev s člani in interesnimi skupinami
  5. A comparison of the efficiency of modern machine learning methods for predictive modelling of customer lifetime value
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Critical factors of analytical customer relationship management information solutions use
  2. Neposredna demokracija po internetu

Nazaj