Podrobno

Percepcija sveta skozi jezik : vpliv jezika na identiteto na primeru dvojezičnosti
ID Javornik Tizmonar, Marja (Avtor), ID Šabec, Ksenija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_javornik-tizmonar-marja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:lingvistična relativnost, Identiteta (psihologija), Jezik (jezikoslovje), Dvojezičnost, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Javornik Tizmonar]
Leto izida:2017
Št. strani:42 str.
PID:20.500.12556/RUL-101113 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.614:81'27(043.2)
COBISS.SI-ID:35551325 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.05.2018
Število ogledov:2117
Število prenosov:227
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JAVORNIK TIZMONAR, Marja, 2017, Percepcija sveta skozi jezik : vpliv jezika na identiteto na primeru dvojezičnosti [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Javornik Tizmonar. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_javornik-tizmonar-marja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Identity (Psychology), Language, Bilingualism, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. ǂThe ǂentrance of the Krucefix brand on Austrian market
  2. Product placement in social media
  3. Analiza priložnosti za slovenska vina in vinarje na kitajskem trgu
  4. The introduction of a traditional North Macedonian food product to the Spanish vegan food market
  5. ǂThe ǂopportunities of virtual and augmented reality in brand marketing
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. ǂA ǂcomparative analysis of fringe benefits between Slovenia and Austria
  2. Tržno komuniciranje v podjetju
  3. Primerjalna analiza trgovske blagovne znamke
  4. ǂThe ǂnatural cosmetics market
  5. ǂA ǂcomparative analysis of sustainable food consumption online marketing communication

Nazaj