Podrobno

Analiza procesa prodaje dejavnosti izbranega podjetja : magistrsko delo
ID Simič, Jernej (Avtor), ID Slapničar, Sergeja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/simic2724-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, dejavnost, prodaja, vrednotenje, prestrukturiranje, planiranje, strategija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Simič]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 58, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-100397 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:24213734 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:1385
Število prenosov:160
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SIMIČ, Jernej, 2017, Analiza procesa prodaje dejavnosti izbranega podjetja : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Simič. [Dostopano 5 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/simic2724-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of a sale process of a segment in a selected company
Ključne besede:enterprises, activities, sales, valuation, restructuring, planning, strategy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza strategije zagonskega podjetja
  2. Analiza procesa informatizacije zavarovalniškega produkta v zavarovalnico - primer izbranega podjetja
  3. Proces ravnanja s finančnimi tveganji na primeru izbranega podjetja
  4. Analiza trga spiralno navite embalaže kot izhodišče za trženjsko strategijo izbranega podjetja
  5. Analiza avtentičnega vodenja in opolnomočenja zaposlenih na primeru izbranega podjetja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Analiza procesa prodaje v logističnem podjetju
  2. Analiza poslovnega okolja držav Beneluksa za širitev izbranega mednarodnega podjetja
  3. Analiza procesa prodaje prodajalca Unior strojegradnja na B2B trgih
  4. Analiza delovanja izbranega podjetja
  5. Analiza procesa prodaje prodajalca v organizaciji Petrol d. d.

Nazaj