1. Dejavniki nakupne odločitve kupcev v cvetličarniRomana Potočnik, 2008, diplomsko delo Ključne besede: trženje, vedenje potrošnikov, cvetličarne, ponudba, povpraševanje, anketa, Železniki Celotno besedilo (datoteka, 257,38 KB) |
2. Potrošnja sadja na območju DolenjskeTanja Gorenčič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: sadjarstvo, sadje, poraba, vedenje potrošnikov, Dolenjska, prehrambene navade, anketa, kupci Celotno besedilo (datoteka, 490,96 KB) |
|
4. Odnos Slovencev do pripravljene hraneTomaž Sotošek, 2009, diplomsko delo Ključne besede: živila, pripravljena hrana, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov, vpliv socio-demografskih značilnosti, sprejemljivost pripravljene hrane, odklanjanje pripravljene hrane Celotno besedilo (datoteka, 613,50 KB) |
5. Vpliv vizualnih komunikacij pri izbiri živilKatja Vučko, 2010, diplomsko delo Ključne besede: potrošniki, študenti kot potrošniki, nakupno vedenje, nakupovanje živil, embalaža, pakiranje živil, vizualne komunikacije, izbira živil Celotno besedilo (datoteka, 1,42 MB) |
6. Analiza odločanja mladih za nakup vina in drugih alkoholnih pijačValentina Kušar, 2012, diplomsko delo Ključne besede: potrošniki, mladi potrošniki, vino, alkoholne pijače, uživanje pijač, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov Celotno besedilo (datoteka, 943,29 KB) |
|
|
|
|