1. Proučitev in zasnova modela trženja tovornih pnevmatikTjaša Klemenc, 2009, diplomsko delo Ključne besede: marketing, prodaja, cene, tržno komuniciranje, strategija trženja, pnevmatike, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 486,46 KB) |
|
|
4. Izvajanje strategije potiska in potega v podjetju Merkur, d.d., NakloAndreja Bertoncelj, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Merkur, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, oglas, pospeševanje prodaje, ankete Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Spletne dražbe, način njihovega zaključevanja in strategije ponudnikovBarbara Knez, 2001, diplomsko delo Ključne besede: informatika, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, trgovanje, avkcije, strategija, tipi Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. "Bitka med blagovnimi znamkami"Enej Peroša, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Droga Portorož, trženje, blagovne znamke, prodaja, konkurenca, strategija, ankete, metode, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Oblikovanje strategije družinskega podjetja NOOS d.o.o.Miha Novak, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pohištvena industrija, industrijsko podjetje, družinsko podjetje, NOOS, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, organizacijske strukture, kadri, strategija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Posebnosti poslovanja malega podjetja "Medicinska oprema d.o.o."Maja Gregorič, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zdravstvo, majhna podjetja, Medicinska oprema, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, bilanca stanja, bilanca uspeha, prodaja, strategija Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Poslovna tveganja pri prehodu poslovanja podjetja od polproizvodov na končne proizvode (lesnopohištvena industrija)Adela Jazbec, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, lesna industrija, poslovanje podjetja, tveganje, novi proizvodi, proizvodni programi, razvojna strategija, poslovno okolje, trženje, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Tržne strategije v slovenskih hitro rastočih podjetjihNina Pitamic, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, rastoče podjetje, podjetništvo, trženje, strategija trženja, konkurenčnost, raziskave, ankete, ekonomski vidik Celotno besedilo (povezava drugam) |