1. Vloga in pomen komuniciranja v času združitev in prevzemovAna Marija Bajec, 2013, magistrsko delo Ključne besede: enterprises, company takeovers, mergers, communications, business communication, public relations, personnel, cases, Droga Kolinska, Pivovarna Laško Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. External debt and economic reformAthanasios Vamvakidis, 2007 Ključne besede: dežele v razvoju, javni dolg, družbenoekonomski odnosi, državna pomoč, reforme, ekonomski razvoj, ekonomska rast, developing countries, public debt, socio-economic relations, state aid, reforms, economic development, economic growth Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. The influence of public relations on fundraising in a non-profit organizationMarta Begonja, 2012, magistrsko delo Ključne besede: neprofitne organizacije, financiranje, sredstva, fond, sponzorstvo, dobrodelnost, odnosi z javnostjo, case study, AIESEC, non-profit organizations, financing, assets, fund, sponsorship, charity, public relations, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Marketing across culturesJean-Claude Usunier, 2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, mednarodno trženje, globalizacija, kultura, poslovno okolje, poslovno komuniciranje, potrošnik, tržne raziskave, medkulturno delovanje, odnosi z javnostjo, pogajanje, marketing, international marketing, globalization, culture, business environment, business communication, consumer, market research, cross-cultural activities, public relations, bargaining Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. The role of public relations in the public sectorDunja Bošnjak, 2014, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, BIH, javni sektor, odnosi z javnostjo, management, raziskave, analiza, mednarodne primerjave, Slovenia, Bosnia and Herzegovina, public sector, public relations, management, research, analysis, international comparisons Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Uspešnost trženjskega komuniciranja mobilnih aplikacijSabina Čepon, 2015, magistrsko delo Ključne besede: trženje, informacijska tehnologija, mobilna telefonija, aplikacija, poslovno komuniciranje, oglaševanje, public relations, socialne mreže, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |