1. Vloga in pomen komuniciranja v času združitev in prevzemovAna Marija Bajec, 2013, magistrsko delo Ključne besede: enterprises, company takeovers, mergers, communications, business communication, public relations, personnel, cases, Droga Kolinska, Pivovarna Laško Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. The influence of public relations on fundraising in a non-profit organizationMarta Begonja, 2012, magistrsko delo Ključne besede: neprofitne organizacije, financiranje, sredstva, fond, sponzorstvo, dobrodelnost, odnosi z javnostjo, case study, AIESEC, non-profit organizations, financing, assets, fund, sponsorship, charity, public relations, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. The role of public relations in the public sectorDunja Bošnjak, 2014, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, BIH, javni sektor, odnosi z javnostjo, management, raziskave, analiza, mednarodne primerjave, Slovenia, Bosnia and Herzegovina, public sector, public relations, management, research, analysis, international comparisons Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Uspešnost trženjskega komuniciranja mobilnih aplikacijSabina Čepon, 2015, magistrsko delo Ključne besede: trženje, informacijska tehnologija, mobilna telefonija, aplikacija, poslovno komuniciranje, oglaševanje, public relations, socialne mreže, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. The relevance of transnational policy networksAndreas Nölke, 2003, izvirni znanstveni članek Ključne besede: global public policy, foreign assistance, governance, International Monetary Fund, non-governmental organisations, policy networks, structural policy, transnational relations, World Bank Celotno besedilo (datoteka, 228,05 KB) |
|