Ključne besede: problemsko orientiran poukCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: pouk slovenščine, pouk književnosti, metoda šolske interpretacije, problemsko-ustvarjalni pouk, metoda obrnjenega učenja, osnovna šola, zadnje triletjeCelotno besedilo (datoteka, 2,18 MB)
Ključne besede: slovenska književnost, slovenska proza, kratka zgodba, produkcija kratke zgodbe med letoma 2010 in 2020, problemsko-ustvarjalni pouk v gimnaziji, model problemsko-ustvarjalnega pouka kratke zgodbe, literarna zmožnost, Mojca Kumerdej, Mirana Likar Bajželj, Jedrt Lapuh Maležič, Suzana Tratnik, Ana SchnablCelotno besedilo (datoteka, 923,84 KB)
Ključne besede: sporazumevalna zmožnost, bralna zmožnost, literarna zmožnost, kulturna zmožnost, učenj učenja, digitalna zmožnost, medpredmetno povezovanje, komunikacijski pouk, problemsko-ustvarjalni pouk, bralne strategije, didaktika književnost, književnost, bolonjski magisterijiCelotno besedilo (datoteka, 5,34 MB)
Ključne besede: predmet družba, problemsko mišljenje, problemski pouk, domača pokrajina, učna individualizacijaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: slovenska književnost, književna didaktika, problemsko-ustvarjalni pouk, medpredmetno povezovanje, kulturna identitetaCelotno besedilo (datoteka, 124,70 KB) Gradivo ima več datotek! Več...